Uusi kilpailulisenssien myyntikausi käynnistyy 1.11.2018

Uusi SFL:n kilpailulisenssien myyntikausi käynnistyy 1.11.2018. Marraskuun ensimmäisenä päivänä myyntiin tulevat SFL:n kilpailulisenssit, jotka ovat voimassa 31.12.2019 saakka.

Kilpailulisenssin voi hankkia vain Suomen frisbeegolfliiton jäsenseuran jäsen. Suomalaiselle pelaajalle kilpailulisenssi vaaditaan kaikkiin SFL:n alaisiin kilpailuihin ja lisenssikauden PDGA-jäsenyys sisältyy kilpailulisenssin hintaan.

HUOM! PDGA-jäsenyyden ostaminen suoraan PDGA:lta ei vaikuta lisenssin hintaan.

Lisenssien hinnat vuodelle 2019 ovat samat kuin vuonna 2018, eli:

• Aikuinen: 50 € + toimituskulu 1,5 €
  • Juniori (vuonna 2001 ja sen jälkeen syntyneet): 25 € +toimituskulu 1,5 €

Vuoden 2019 lisenssi on voimassa 31.12.2019 saakka.

Huomioithan, että ennen lisenssin ostamista pelaajalla on oltava Suomisportissa voimassaoleva SFL:n jäsenseuran jäsenyys (joka on voimassa lisenssikauden loppuun saakka). Jäsenseurasi jäsenyyden osalta, otathan ensisijaisesti yhteyttä suoraan omaan seuraasi. Jäsenseuroilla on mahdollisuus myydä jäsenyyksiään tai lisätä henkilöitä jäsenrekisteriinsä niin ikään 1.11.2018 alkaen, mutta tarkemmat aikataulut vaihtelevat seuroittain.

Kiireisissä ja epäselvissä tilanteissa voitte yhdessä seuran kanssa kääntyä myös liiton toiminnanjohtajan puoleen (toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi / akuuteissa asioissa klo 16 jälkeen ja viikonloppuisin yhteydenotot tulevat parhaiten perille tekstiviestitse/WhatsAppilla 050 596 0310).

Lisenssiasioita koskeva info on koottu laajemmin tälle ”Lisenssi ja vakuutus 2019”-sivulle.

Ohje-esitys jäsenyyden (ja lisenssin) ostamiseen Suomisportista löytyy täältä (linkin ohjetiedostoon löydät jälkikäteen myös suoraan ”Lisenssi ja vakuutus 2019”-sivulta.