Materiaaleja ja vinkkejä seuroille

Tälle sivulle on koottu seuratoimijoille hyödyllisiä materiaaleja, linkkejä ja vinkkejä seuran oman toiminnan kehittämiseen.

Materiaaleja

Nimi
Media 21.10.2021
Media 10.3.2018
Media 3.2.2022

SFL:n logo (jpg)

PDGA:n logot tuloskortteihin löydät täältä

Frisbeegolfaajan etiketti -juliste (pdf)

Frisbeegolfaajan etiketti -juliste (png)

Seuran hallinto

Seuratoiminnan kehittäminen

Työntekijän palkkaaminen frisbeegolfseuraan

Työntekijän palkkaaminen frisbeegolfseuraan -sivulle on koottu tietoa mm. erilaisista mahdollisista toimenkuvista, rekrytointiprosessista, palkkauksesta sekä työnantajan velvoitteista.

Sivulla on tietoa myös työntekijän ja vapaaehtoisen rikostaustan selvittämisestä ja rikostaustaotteen tilaamisesta.

Vastuullisuus

Tutustu myös muihin Olympiakomitean sivuille koottuihin tukimateriaaleihin sekä Olympiakomitean ylläpitämään, urheiluseuroille suunnattuun HelpDesk-palveluun.

Liiton koulutusmateriaalit

Materiaaleja postitse

• vihreitä ja sinisiä SFL:n bannereita (koko 300x100cm)
    • SFL:n logolla varustettuja kaulanauhoja ja geneerisiä TD-, STAFF-, MEDIA- ja ENSIAPU -kaulapasseja, joissa on SFL:n logo
    • Jenni Eskelisen Fribagolfopas
    • Leo Piirosen frisbeegolfin tekniikkakoulu, ohjaajan opas
    • SFL/FGR-pikaopas-flyereitä
    • sääntökirjoja (painettuja 2018 vuoden versioita, tähän versioon on jo tullut tiettyjä pieniä muutoksia, mutta tämä on viimeisin fyysinen painos)

Seurat voivat tilata järjestösihteeriltä näitä tarvikkeita. Lähetä sähköpostia sihteeri@frisbeegolfliitto.fi

Varustekassi

SFL:n jäsenseuroilla on mahdollisuus hakea käyttöönsä maksutonta varustekassia. Seura voi hakea varustekassia itselleen esimerkiksi junioritoimintaan liittyvän projektin toteutusta varten. Varustekassien myöntö on harkinnanvaraista. Varustekassien haun alkamisesta ja päättymisestä tiedotetaan erikseen.

Varustekassi sisältää:

• Kassi SFL:n logolla
    • 30 aloittelijaystävällistä Clash Discsin kiekkoa SFL:n logolla
    • 10 kartiota
    • 20 ympyrämerkkiä (ns. flat merkit)
    • 2 frisbeegolfopasta (Eskelisen Fribagolfopas ja Piirosen Ohjaajan opas)

Varustekassi. Kuva: SFL.