Aluekouluttajat

SFL:n aluekouluttajat vastaavat Ohjaaja 1 -koulutukseen sisältyvän kenttäpäivän järjestämisestä.

SLF:n aluekouluttajat ovat liiton auditoimia frisbeegolfin ohjaajia. Aluekouluttajat vastaavat SFL:n Ohjaaja 1 -koulutuksen kenttäpäivien organisoinnista ja koulutettavien ohjaamisesta.

Kenttäpäivä pähkinänkuoressa

Sisältö: Kenttäpäivässä keskitytään erilaisten harjoitteiden ohjaamiseen. Painopisteenä koulutuksessa on lasten ja nuorten ohjaaminen. Tekniikkaharjoitteiden läpikäynti on kenttäosuudessa jätetty vähemmälle kuin aiemmassa koulutuksessa, sillä lasten ja nuorten ohjaamisessa olennaisempaa on erilaisten pelien ja harjoitteiden ohjaaminen. Osallistujille annetaan lisäksi kotitehtäviä.

Kesto: Kenttäpäivän kesto on noin seitsemän tuntia (sisältää lounastauon).

Kenelle: Kenttäpäivä on suunnattu erityisesti omassa seurassaan frisbeegolfohjaajaksi aikoville sekä oppilaitosten liikunnanohjaajille ja -opettajille. Yrityksillä  on myös mahdollisuus tilata koulutus työntekijälleen ja hankkia näin työpaikalleen osaava frisbeegolfin ohjaaja.

Osallistumisehdot: Kaikille avoin ja maksuton Frisbeegolfohjaajan verkkokurssi on suoritettu, osallistuja on vähintään 15 vuoden ikäinen ja on sitoutunut toimimaan frisbeegolfin ohjaajana.

Hinta: Ohjaaja 1 -koulutuksen kenttäpäivään osallistuminen on maksutonta vuonna 2022 SFL:n jäsenseurojen väelle. Seurojen ulkopuolelta tulevilta osallistujilta peritään maksu, joka kattaa koulutuksesta aiheutuvat kulut. Lisätietoja maksusta voi kysyä liitolta (leo.piironen@frisbeegolfliitto.fi).

Ilmoittautuminen: Uusista kenttäpäivistä uutisoidaan SFL:n uutissivulla ja ne julkaistaan myös SFL:n Suomisport-sivun tapahtumissa. Lähipäivään ilmoittaudutaan Suomisportissa. Ohjaajakoulutuksen kenttäosio toteutetaan, kun osallistujia on ilmoittautunut vähintään kuusi.

Lue lisää Ohjaaja 1- koulutuksesta ja Frisbeegolfohjaajan verkkokurssista liiton sivuilta: Ohjaaja 1 -koulutus – Suomen frisbeegolfliitto

Aluekouluttajat

Jos sinulla on toiveena osallistua kenttäpäivälle, ota rohkeasti yhteyttä lähimpään aluekouluttajaan!

Markus Brandt, Etelä-Savo, laitmark@gmail.com

Jouni Kallio, Keski-Suomi, jouni.kallio@frisbeegolfliitto.fi

Leevi Koskenniemi, Etelä-Karjala, theleevi98@gmail.com

Henry Liukkonen, Päijät-Häme, henkka_tbhitmos@yahoo.com

Eetu Salovaara, Uusimaa, Eetu.Salovaara@humak.fi

Toiveena aluekouluttajana toimiminen?

SFL:n tavoitteena on kouluttaa jokaiselle Suomen alueelle oma aluekouluttaja.

Aluekouluttajana toimiminen edellyttää Ohjaaja 1- koulutuksen suorittamista, kokemusta frisbeegolfin ohjaamisesta sekä sitoutumista toimimaan omalla alueellaan kouluttajana.

Kenttäpäivien järjestämisestä maksetaan aluekouluttajalle korvaus.

Jos olet kiinnostunut aluekouluttajan tehtävästä, ota yhteyttä liiton koulutus- ja nuorisokoordinaattoriin: leo.piironen@frisbeegolfliitto.fi