Ohjaajakurssit

Onko teidän seurassanne innokkaita frisbeegolfareita, jotka haluaisivat suorittaa ohjaajakurssin?

Suomen frisbeegolfliiton koulutusjaosto, Suomen frisbeegolfkouluttajat (SFK) järjestää vuosittain ohjaajakursseja kysynnän perusteella. Mikäli teillä on intoa ja tarvetta kurssille, ottakaa kootusti yhteyttä SFK:n kurssivastaavaan Leo Piiroseen (leo.piironen(at)elisanet.fi).

Vuoden 2019 kurssit päivitetään tälle sivulle sitä mukaan, kun kurssiaikataulut vahvistuvat.

Ohjaaja 1 -kurssi Oulussa 4.-5.5.2019

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Ohjaaja 1 -kurssi Sipoossa 1.-2.6.2019

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Ohjaaja 1 -kurssi Heinolassa 15.-16.6.2019

Ohjaajakurssin kouluttajana toimii Leo Piironen. Lisätietoja kurssisisällöistä. Kurssi järjestetään Heinolassa Itä-Häme talolla ja Kippasuon frisbeegolfradalla.

Koulutuksen hinta on 160 €/ henkilö ja se sisältää kouluttajan, materiaalit, välineet ja koulutustilat. Koulutuksen minimiosallistujamäärä on 10 henkilöä ja maksimiosallistujamäärä on 20 henkilöä. Koulutuksen mahtuu mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutuksen vahvistuessa saat sähköpostilla tarkemmat maksuohjeet sekä vahvistuksen koulutuksesta.

Koulutuksen alustava aikataulu:

• la 15.6. klo 10-18
  • su 16.6. klo 10-18

Ilmoittautuminen koulutukseen on sitova. Ilmoittautuminen on avoinna sunnuntaihin 2.6.2019 saakka tai siihen saakka kunnes koulutus on täynnä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen.