Opettajien frisbeegolf SM -tapahtuma Loviisassa toukokuussa

SFL:n jäsenseura Liljendal IK ja Koululiikuntaliitto järjestävät yhteistyössä Opettajien frisbeegolf SM-tapahtuman lauantaina 25.5.2024 Liljendalissa, Loviisassa. Tapahtumassa pelataan kaksi kilpailukierrosta ja se on suunnattu sekä kilpaileville että harrastepelaajille.

Ilmoittautuminen kilpailuun on alkanut lauantaina 3.2.2024. Ilmoittautumisaika päättyy lauantaina 14.5.2023. klo 23.59. Kilpailussa järjestettävät luokat: MPO, FPO, MP40, FP40, Miehet Harraste, Naiset Harraste. Tapahtuma järjestetään Liljendal Frisbeegolf -radalla.

Osanotto-oikeus on jokaisella Opettajien ammattiyhdistyksen (OAY) jäsenellä, OAO piirin jäsenyhdistyksen tai sen alayhdistyksen ja VOL:n, FSL:n, OSJ:n, YLL:n sekä SOOL:n jäsenellä. Osanotto-oikeus tarkastetaan kisapäivän alussa.

Rekisteröidy kisaan DicsGolf Metrixissä https://discgolfmetrix.com/2830671

Osallistumismaksu kaikissa luokissa on 15 €.

Lue lisää: Opettajien frisbeegolf 2024 – Koululiikuntaliitto (kll.fi)