Koululaisten valtakunnallinen mestaruuskisa järjestetään Keuruulla 2.9.2022

Koululiikuntaliiton frisbeegolfin aluemestaruudet ratkottiin toukokuussa. Aluekisojen avointen sarjojen kolmella parhaalla ja harrastajasarjojen voittajilla on varattu paikka valtakunnalliseen mestaruuskisaan 31.7. asti jonka jälkeen paikat vapautetaan. Ilmoittautuminen kisaan avautui 1.6. ja kestää 19.8. saakka.

Valtakunnallinen mestaruuskisa heitetään Keuruulla 2.9.2022. Järjestäjänä toimii Frisbeegolf-seura Mandon Kiertäjät ry.

Sarjat
A-sarja tytöt, avoin
A-sarja pojat, avoin
B-sarja tytöt, avoin
B-sarja pojat, avoin

A-sarjaan osallistuvat 2002-2005 syntyneet ja B-sarjaan 2006-2009 syntyneet. Aluekisojen avointen sarjojen kolmella parhaalla ja harrastajasarjojen voittajilla on varattu paikka kisoihin 31.7. asti jonka jälkeen paikat vapautetaan. Loput paikat (yhteensä 72 / ikäluokka) täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä sarjojen kiintiöt huomioiden.

Kilpailutapa
Yhteislähtönä 2×18 väylää. Tutustu frisbeegolfin sääntöihin tästä: https://frisbeegolfliitto.fi/frisbeegolfin-virallinen-saantokirja-ja-kilpailuopas/

Ilmoittautuminen

• Ilmoittautuminen on avautunut 1.6. kello 18.00 osoitteessa https://www.lyyti.in/KLLfrisbee22.
  • Ilmoittautumisen tekee pelaajan täysi-ikäinen yhteyshenkilö (opettaja, vanhemmat, seuran edustaja, tms.).
  •  Ilmoittautumismaksu on 17 euroa ja sisältää keittolounaan kisapaikalla kierrosten välissä.
  • HUOM! Ilmoittautumisen jälkeen saa yhteyshenkilö linkin kisan Metrixiin, jossa pelaaja rekisteröityy kisaan. Metrix-linkki toimitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.
  • Ilmoittautuminen 19.8. mennessä!

Ilmoittautumismaksut
Kilpailumaksu 17 € maksetaan ilmoittautumisen jälkeen tilille: Frisbeegolf seura Mandon Kiertäjät ry, FI17 4762 0010 0470 09, Viestiosaan: KLL-kisa sekä kilpailijan nimi

Tulosten kirjaus
Tuloskortti noudetaan kisainfosta ennen kisaa, jossa tarkistetaan myös osallistujien maksut. Tulokset kirjataan tuloskorttiin ja Metrix-järjestelmään. Jokaisen ilmoittautuneen pelaajan tulee luoda Metrix-tunnus jos sitä ei jo ole: https://discgolfmetrix.com/?locale=fi. Kilpailuun hyväksytyt pelaajat saavat ohjeistuksen miten kirjautua Metrixillä oikeaan kilpailuun.

Palkinnot
Sarjojen kolme parasta palkitaan KLL:n mestaruusmitalein ja kuusi parasta Discmanian tuotepalkinnoin.

Osanotto-oikeus
Osanotto-oikeus on kaikilla peruskoulujen, lukioiden ja ammatillisten koulujen vakituisilla koululaisilla ja opiskelijoilla, jotka kisojen alkaessa ovat koulun kirjoissa. Tämä koskee myös ulkomaalaisia vaihto-oppilaita ja iltakoululaisia, sekä Suomen rajojen ulkopuolella opiskelevia Suomen kansalaisia.

Kentät ja saapumisohjeet
A-sarjat pelataan Keurusselän frisbeegolf puiston 18-väyläisellä radalla, Osoite: Keurusseläntie 14 42700 Keuruu
Kisatoimisto: Alueella sijaitsevassa Töyssytupa nimisessä rakennuksessa. Opastus pysäköintipaikalta.

Radasta dronella kuvattu video seuraavasta linkistä. https://www.youtube.com/watch?v=qvlpkU1nR-g

Radalla paljon korkeuseroja. Väylät 1-7 puistoalueella Väylät 8-18 haastavia teknisiä metsäväyliä.

B-sarjat pelataan Isoheitto AM-radalla., Osoite Heikkiläntie 174 42700 Keuruu. Isoheittorata on haastava 18-väyläinen puisto/metsärata. Kisatoimisto löytyy Areena-rakennuksen alakerrassa

Kilpailun yhteyshenkilöt
Kilpailun TD Pentti Miettinen, Puh. 0458007888. pmiettinen4@gmail.com