Ilmoittautumisinfoja: Ähtärin Amateur Series, parifrisbeegolfin SM-kilpailut

Vuoden ensimmäinen Amateur Series-kilpailu järjestetään 4.-5.5.2019 Ähtärissä. Kilpailun ilmoittautumisen ensimmäinen vaihe käynnistyy Disc Golf Metrixissä maanantaina 11.3.

Ilmoittautuminen vuoden 2019 ensimmäisiin SM-kilpailuihin käynnistyy puolestaan muutamaa päivää myöhemmin, 15.3. Parifrisbeegolfin SM-kilpailut järjestetään 18.-19.5.2019 Valkeakoskella. Kilpailuihin ilmoittautuminen tapahtuu Disc Golf Metrix -sivulla. Lisäksi toinen parista täyttää sähköisen ilmoittautumislomakkeen. Tarkemmat tiedot löydät kilpailun Metrix-sivulta, joka toimii kilpailuiden ensisijaisena tiedotuskanavana.

Prodigy Disc Pro Tourin ensimmäisen osakilpailun ilmoittautumiset käynnistyvät puolestaan noin kuukauden kuluttua, 8.4. Ilmoittautuminen tapahtuu niin ikään kilpailun Metrix-sivulla.

Ilmoittautumisajat ja Metrix-linkit kootusti Kilpailukalenteri-sivulla

Kokoamme liiton kilpailuiden (Amateur Series, Prodigy Disc Pro Tour, eri SM-kilpailut) ilmoittautumisajat yhteen Kilpailukalenteri-sivulle sitä mukaan, kun aikataulut vahvistuvat. Ilmoittautumisten alkamisista tiedotetaan myös liiton nettisivu-uutisissa, Facebook-sivulla sekä kilpailuiden omissa viestintäkanavissa.

Viime vuonna parifrisbeegolfin SM-kilpailut järjestettiin Ähtärissä. Kuva: SFL / Timo Ahopelto