DGStore on amatöörikiertueen nimikkosponsori

SFL:n amatöörikiertueen nimikkosponsori vuonna 2017 on DGStore.

DGStore.fi Tour -nimeä kantava kiertue on vuosittainen amatöörien ja junioripelaajien ponnahduslauta kohti kansallista kärkeä. Tourilla kamppaillaan osakilpailumenestyksen ohella muun muassa osallistumisoikeuksista Junioreiden ja amatöörien SM-kilpailuihin (Jun/am SM Oulussa 10.-11.9.).

DGStoressa iloitaan yhteistyöstä

”On kunnia päästä tukemaan SFL:n amatöörikiertuetta, joka on jo vuosien ajan ollut monen harrastajan ensisijainen valinta omaa kisakalenteria rakentaessa. Mukaanlukien tietysti myös itseni. AM-tourilta on myös moni lahjakas pelaaja käynyt hakemassa kisapäähän kokemusta ennen siirtymistään Suomen kärkipelaajia haastamaan, esimerkkinä Team DGStoren Rene Honkanen (AM-tour 2015, 2. sija).

Tämän vuoden kisapaikat ovat niin upeat, ettemme voineet olla tarttumatta yhteistyömahdollisuuteen; aloitus Keravan haastavalta Keinukalliolta DGStoren myymälän läheisyydessä, seuraavaksi Hangon upea rata merellisissä maisemissa, Kokkolan monipuolinen Köykärinmäki sekä Imatran ja Turun todella haastavat radat jotka päättävät tourin.

Uskon että tämän vuoden AM-tour tulee olemaan kokonaisuutena edeltäviäkin parempi kilpailullisesti. Toivon samalla kaikissa luokissa kokonaiskilpailun ratkaisuja vasta viimeisen osakilpailun viimeisillä väylillä.

Haluamme tukea erityisesti junioritoimintaa ja tekemämme yhteistyösopimus SFL:n kanssa tekee jo entisestään mielenkiintoisesta kiertueesta vieläkin kiintoisamman varsinkin junioripelaajien keskuudessa. Tänä vuonna haluat varmasti kiertää mahdollisimman monta osakilpailua ja taistella kiertueen voitosta loppuun saakka.”

Näin kommentoi frisbeegolfin todellinen moniottelija, DGStoren Juha Kytö, vihjaten samalla MJ1 ja FJ1 -luokkien kiertueen kokonaisvoittajien lisäpalkintoon: Tarjolla on tallipaikka Team DGStoressa.

Tourin loppupisteissä huomioidaan kolmen parhaan osakilpailun pisteet.

Myös Suomen frisbeegolfliiton puheenjohtaja Ari Penttala on mielissään yhteistyösopimuksen syntymisestä:

”Saimme suorittaa valinnan jälleen hienojen tarjousten joukosta. DGStore erottui hakemuksista kokonaisvaltaisesti tasokkaana ja nivoutuu kilpailutoiminnan uudistusten kanssa mainiosti yhteen.

Aktiivinen yhteistyökumppani tuo mukanaan rutkasti kokemusta amatööritapahtumista sekä sopivasti positiivista pöhinää, mikä auttaa nostamaan amatöörikiertuetta seuraavalle tasolle.”

Amatöörien osallistumismaksuille vastinetta

• Kiertueella jaetaan osallistumisoikeuksia Junioreiden ja amatöörien SM-kilpailuihin. Katso jakoperusteet kiertueen säännöistä.
  • Kiertueen osakilpailujen osallistumismaksu on 10 euroa junioriluokissa ja 20euroa luokissa MA1 ja FA1.
  • Osakilpailumaksuun sisältyy 15 euron arvoinen pelaajapaketti.
  • Lisäksi jokaisessa osakilpailussa arvotaan osallistujien kesken NBDG Gorilla -maalikori!
  • Kiertueella palkitaan jokaisessa luokassa osakilpailujen top-3 lahjakortein.
  • Kiertueen yhteispisteiden top-3 palkitaan jokaisessa luokassa muistopalkinnoin ja lahjakortein.
  • Etkä varmaan vielä unohtanut MJ1/FJ1-luokkien Team DGStore tallipaikkaa…

Seuraa kiertueen uutisia SFL:n kotisivuilla, Kisakoneessa sekä Facebookissa!