Liitopäivät 2016

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurojen yhteiset Liitopäivät järjestetään 15.-16.10. Kiipulassa, Turengissa.

SFL uusi logo

Perinteiset kehitys- ja syyskokouspäivät pitävät sisällään paljon hyödyllistä tietoa sekä rentoa yhdessäoloa alati kasvavan frisbeeperheemme kesken!

Alustava ohjelma

(tarkentuu lähempänä)

• Liitopäivät Open -frisbeegolfkisa osallistujien kesken
  • Katsaus kauteen 2016 ja tulevan kauden suunnittelua
  • Kuinka järjestää nykypäivän mittava frisbeegolfkilpailu
  • Ryhmätyöstöjä
  • Kisakoneen koodauksesta kiinnostuneille intensiiviohjaus
  • Frisbeegolfliiton syyskokous ja SFL uuden puheenjohtajan valinta Ville Kotamäen puheenjohtajakauden päättyessä
  • Hallituksen valinta (Saija Lehto ilmoittanut, ettei jatka hallituksessa)
  • Erovuoroisten hallituslaisten tilalle mahdollisesti uusien innokkaiden jäsenten valinta
  • Roppakaupalla muuta hyödyllistä ja innostavaa kuultavaa ja tehtävää

Liitopäiville voi osallistua enintään kaksi henkilöä per jäsenseura.

Sitovat ilmoittautumiset 30.09. mennessä tämän linkin kautta: Google forms tai sähköpostitse: sihteeri(at)frisbeegolfliitto(piste)fi

Ville Kotamäen menestyksekäs puheenjohtajakausi päättyy 2016 Liitopäivien syyskokouksessa. Kuva: Kari Toivonen

Hinnat

Viikonlopun liitopäiville liitto kustantaa osallistujille kaksi lounasta, yhden päivällisen ja kahdet iltapäiväkahvit. Majoituksen jokainen osallistuja kustantaa itse. Kiipulaan on neuvoteltu edulliset hinnat aikavälille 15.-16.10:

• 2 hengen huoneessa 45 eur/hlö/vrk
  • 3 hengen huoneessa 35eur/hlö/vrk

Hinta sisältää aamiaisen, kuntosalin sekä saunan ja uimahallin käytön sovittuina ajankohtina.

*****

Lähtekää mukaan bägit piukassa hyviä ideoita sekä avointa, keskustelevaa asennetta!

Tavataan Kiipulassa!