Haetaan kilpailunjärjestäjiä SM-kisoille

Suomen frisbeegolfliitto hakee kilpailunjärjestäjiä amatöörien SM-kisoille 2014 ja SM-kisoille 2015.

Amatöörien SM-kisat 2014

Järjestetään kaksipäiväisenä tapahtumana 4.-5.10.2014. Pelattavat luokat ovat:

• Advanced Women (FA1)
  • Advanced Amateur (MA1)
  • Junior Girls I (FJ1)
  • Junior Girls 2 (FJ2)
  • Junior Boys I (MJ1)
  • Junior Boys II (MJ2)

Järjestävän seuran on pystyttävä ottamaan kisaan vähintään 144 pelaajaa. Luokkakohtaiset kiintiöt ja osallistumisoikeudet määritelty kilpailun säännöissä. Järjestäjä saa ottaa ilmoittautumisia enemmänkin. Kilpailu pelataan yhdellä tai useammalla vähintään 18-väyläisellä radalla siten, että kaikki saavat pelata vähintään kolme täyttä kierrosta. Kilpailuformaatti rakennetaan yhteistyössä SFL:n hallituksen kanssa. Tarkemmat säännöt löytyvät SFL:n sivuilta.

Suomen frisbeegolfliitto on mukana tukemassa amatöörien SM-kisoja. Järjestävä seura voi anoa SFL:lta rahallista tukea kisojen järjestelykuluihin, ennalta määriteltyyn kohteeseen. Järjestävä seura saa käyttöönsä SFL:n Kisakoneen, joka toimii ilmoittautumis- ja tulospalveluna. SFL kustantaa PDGA:n palveluista koituvat kulut sekä mitalit/pokaalit, sekä tukee tiedotustoiminnassa toiminnanohjaajan avustuksella.

Ilmoita hakemuksessa ainakin seuraavat asiat:

• Pelaajien kokonaismäärä
  • Järjestävä SFL:n jäsenseura
  • TD ja apulais-TD
  • Kilpailurata tai -radat
  • Kierrosten määrä ja alustava aikataulu

Hakemukset amatöörien SM-kisoista lähetetään toiminnanohjaajalle vappuun (31.4.2014) mennessä.

SM-kisat 2015

Järjestetään 3-4 päiväisenä tapahtumana 2015. Ajankohta tarkentuu vuoden loppuun mennessä. Säännöt mukailevat vuoden 2014 SM-kisoja. Pelattavat luokat ovat (alustavasti):

• Pro Men (MPO)
  • Pro Women (FPO)
  • Masters (MPM)
  • Masters Women (FPM)
  • Grandmasters (MPG)
  • Senior Grandmasters (MPS)

Järjestävän seuran on pystyttävä ottamaan kisaan vähintään 144 pelaajaa niin, että avoimessa luokassa on vähintään 72 paikkaa. Järjestäjä saa ottaa ilmoittautumisia enemmänkin. Kilpailu pelataan yhdellä tai useammalla vähintään 18-väyläisellä radalla siten, että kaikki saavat pelata vähintään kolme täyttä kierrosta. Kilpailuformaatti rakennetaan yhteistyössä SFL:n hallituksen kanssa.

Suomen frisbeegolfliitto on mukana tukemassa SM-kisoja. Järjestävä seura voi anoa SFL:lta rahallista tukea kisojen järjestelykuluihin, ennalta määriteltyyn kohteeseen.  Järjestävä seura saa käyttöönsä SFL:n Kisakoneen, joka toimii ilmoittautumis- ja tulospalveluna. SFL kustantaa PDGA:n palveluista koituvat kulut sekä mitalit/pokaalit, sekä tukee tiedotustoiminnassa toiminnanohjaajan avustuksella.

Kisajärjestäjän on myös ilmoitettava miten ja missä medioissa kisoista tiedotetaan. Erityisesti toivotaan näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Kisajärjestäjän on varmistettava finaalikierrosten tulosten live-seuranta valitsemassaan mediassa. Kisasivujen osoite on http://frisbeegolf-sm.fi/

Ilmoita hakemuksessa ainakin seuraavat asiat:

• Järjestävä seura
  • TD ja apulais-TD
  • Kilpailutata tai -radat
  • Kierrosten määrä ja alustava aikataulu
  • Palkintojen payout –prosentti

Hakemukset 2015 SM-kisoista lähetetään toiminnanohjaajalle toukokuun loppuun (31.5.2014) mennessä.