Euroopan Avoimia ja verkko-ongelmia

PC2013_logoTänään Nokialla pyöräytettiin European Open 2013 komeasti käyntiin aurinkoisessa mutta tuulisessa säässä. Presidents Cup on joukkuekilpailu, jossa euroopan ja amerikan parhaimmista pelaajista kootut tiimit pelaavat toisiansa vastaan. Team USA:n kapteenina toimi tänä vuonna Avery Jenkins ja Team Europea luotsasi Marco Lehousse. Molemmissa joukkueissa on kapteenin lisäksi kuusi miestä ja kaksi naista, sekä yksi varapelaaja. Joukkueet keräsivät pisteitä pelaten ensin yhdeksän väylää parasta kokonaistulosta tavoitellen ja siihen perään toiset yhdeksän väylää reikäpeleistä ja parigolfista tutulla best shot-mallilla mies miestä ja nainen naista vastaan.

Presidents Cupia seuraamaan oli saapunut huomattava joukko katsojia ja jännitysnäytelmä oli kyllä paikalle saapumisen arvoinen. Koko kilpailun ajan tulokset olivat hyvin tasaväkisiä ja onnistumisia sekä epäonnistumisia nähtiin molemmissa joukkueissa, johon varmasti osasyynä olivat todella haastavat tuuliset olosuhteet. Katsomon puolella jännitettiin viimeiselle väylälle asti pokaalin saamista ensimmäistä kertaa Eurooppaan, mutta niin siinä kävi että niukalla yhden pisteen erolla Team USA nappasi voiton jälleen kerran. Tarkempi kuvaus kilpailun kulusta löytyy European Openin omasta blogista.

Europaan avoimet jatkuvat Nokian keskusurheilupuistossa torstaista aina sunnuntaihin asti. Suomen frisbeegolfliitto suosittelee kisoja kaikille lajista innostuneille, sillä nyt on kovatasoista pelaamista tarjolla. Paikanpäältä löytyy myös muuta frisbeeurheiluun liittyvää oheistoimintaa kuten puttikilpailua ja nopeusheittoa.  Myös SFL:n toiminnanohjaajan tavoittaa kisakeskuksesta viikonlopun aikana, käykääpä juttelemassa ja kyselemässä liiton toiminnasta. Tutustu katsojan oppaaseen tapahtuman kotisivuilla. Jos et pääse paikanpäälle niin sunnuntaina kannattaa avata Ylen TV2 klo 15.30 ja seurata suoraa lähetystä finaalikierrokselta!

Mcbeth

Paul Mcbethin tyylinäyte Presidents Cupissa

Keskustelufoorumi poissa käytöstä kisojen ajan

Valitettavien sattumien summana SFL:n keskustelufoorumi on todennäköisesti koko European Openin ajan poissa käytöstä. Palveluntarjoajamme on sulkenut keskustelusivuston väliaikaisesti mahdollisten haittaohjelmien uhan vuoksi ja korjaavia toimenpiteitä päästään tekemään vasta ensi viikolla. Pahoittelemme tapahtunutta! Foorumin korjausta odotellessa, tervetuloa seuraamaan kisojan Nokialle tai keskustelemaan niistä SFL:n Facebook-sivulle tai European Openin Facebook-sivuille!