Jäsenpalvelut

SuomiSport-tuki

Liitto otti loppuvuodesta 2017 käyttöön suomalaisen urheiluyhteisön Suomisport-palvelun. Palvelu toimii kilpailulisenssien, frisbeegolfin Sporttiturva-vakuutusten sekä liiton ja sen jäsenseurojen jäsenrekisterialustana. Apua, tukea ja vinkkejä Suomisportin käyttöön niin seuran kuin pelaajankin näkökulmasta löytyy Suomisport-tukisivustoltamme.

Tutustu Suomisport-tukimateriaaleihin.

Viestintäpalvelut

Liitolla on käytössään ePressi-tiedotepalvelu, jonka avulla liiton ja jäsenseurojen tiedotteita voidaan lähettää eteenpäin itse rajatulla levikillä. Mikäli haluat hyödyntää liiton ePressi-palvelua jäsenseuranne mediatiedotuksessa, ota yhteyttä liiton toiminnanjohtajaan.

Materiaalipankki ja koulutukset

Frisbeegolfliiton seuraväki kokoontuu vuosittain lokakuussa yhteen viettämään seuratoiminnan kehittämispäiviä, Liitopäiviä. Liitopäivien yhteydessä järjestetään myös liiton syyskokous, jossa tehdään päätöksiä seuraavan vuoden toiminnasta.

Liitopäivien esityksiä ja muuta tukimateriaalia kootaan ajan myötä materiaalipankkiin.

Toiminta-avustukset

Suomen frisbeegolfliitto voi hakemuksesta myöntää jäsenseuroilleen varustekassiavustuksen erilaisten demojen ja tuntien pitämiseen, ja/tai rahallista toiminta-avustusta.

Lue lisää ja täytä hakemus.

Aluevastaavatoiminta

SFL:n aluevastaavien tehtävänä on tukea seura- ja kilpailutoimintaa sekä edistää seurojen välistä yhteistyötä.

Tutustu aluevastaaviin täällä.