Jäsenpalvelut ja -edut

Viking Linen ryhmämatkat

Viking Line tarjoaa SFL:n jäsenseurojen ryhmäkäyttöön oman yhteistyöhinnastonsa. Hinnastoa voi hyödyntää esimerkiksi Viroon, Ruotsiin tai Ahvenanmaalle kohdistuvilla seura- ja ryhmämatkoilla.

Urheiluryhmien VIP-hinnasto: vikingline.fi/urheilu
Suomen Frisbeegolfliiton asiakasnumero, myös seurojen ryhmämatkojen käyttöön, on: 442887 ja tuotetunnus sopimushintaisille reittimatkoille FVSPOR (minimi 6 hlöä).
Varaukset myyntipalvelustamme: puh. 0800 412 412, ryhma@vikingline.com

Painotalo Ässä

Painotalo Ässältä monipuoliset ja nykyaikaiset painotyöt.

Yhteistyöhinnasto seuravaatepainatuksiin

• Iso logo tai iso mainos n. 15x20cm: hinta SFL:n jäsenseuroille 6,50 € (alv 0 %)
  • Pieni logo tai pieni mainos n. 7x10cm: hinta SFL:n jäsenseuroille 4,50 € (alv 0 %)
  • Aloituskulu: SFL:n jäsenseuroille 10,00 € (alv 0 %)

Tuplaturva-vakuutus

Tuplaturva sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen. Vakuutettuina ovat mukaan liittyneet lajiliitot ja niiden piirit, alueet ja jäsenseurat.

Lisätietoja Tuplaturva-vakuutuksesta Olympiakomitean sivuilla.

Musiikin julkinen esittäminen

SFL on mukana Olympiakomitean, Teoston ja Gramexin sopimuksessa musiikin julkisesta esittämisestä. Sopimuksessa mukana oleminen antaa liitolle ja sen jäsenseuroille oikeuden käyttää musiikkia järjestämässään liikunta-ja urheilutoiminnassa (esimerkiksi kilpailuissa, harjoituksissa, kilpailu-ja harjoitusalueella sekä liikunta-ja urheilutapahtumissa) sekä pienimuotoisissa oheistapahtumissa (esimerkiksi myyjäisissä, juhlissa ja illanvietoissa, näytöksissä sekä leiritilaisuuksissa).

Lisätietoja Olympiakomitean sivuilla.

SuomiSport-tuki

Liitto otti loppuvuodesta 2017 käyttöön suomalaisen urheiluyhteisön Suomisport-palvelun. Palvelu toimii kilpailulisenssien, frisbeegolfin Sporttiturva-vakuutusten sekä liiton ja sen jäsenseurojen jäsenrekisterialustana. Apua, tukea ja vinkkejä Suomisportin käyttöön niin seuran kuin pelaajankin näkökulmasta löytyy Suomisport-tukisivustoltamme.

Suomisport-tukimateriaalit on koottu sivulle Suomisport-ohjeet.

Viestintäpalvelut

Liitolla on käytössään ePressi-tiedotepalvelu, jonka avulla liiton ja jäsenseurojen tiedotteita voidaan lähettää eteenpäin itse rajatulla levikillä. Mikäli haluat hyödyntää liiton ePressi-palvelua jäsenseuranne mediatiedotuksessa, ota yhteyttä liiton järjestösihteeriin.

Materiaalipankki ja koulutukset

Frisbeegolfliiton seuraväki kokoontuu vuosittain lokakuussa yhteen viettämään seuratoiminnan kehittämispäiviä, Liitopäiviä. Liitopäivien yhteydessä järjestetään myös liiton syyskokous, jossa tehdään päätöksiä seuraavan vuoden toiminnasta.

Tukimateriaaleja seuratoimintaan

Aluevastaavatoiminta

SFL:n aluevastaavien tehtävänä on tukea seura- ja kilpailutoimintaa sekä edistää seurojen välistä yhteistyötä.

Tutustu aluevastaaviin täällä.