Terveiset liiton kevätkokouksesta 2024

SFL:n kevätkokous järjestettiin etäyhteydellä 29.4.

SFL:n sääntömääräinen kevätkokous järjestettiin maanantaina 29.4. etäyhteydellä. Kokoukseen osallistui äänivaltaisia edustajia kahdeksasta SFL:n jäsenseurasta.

Kokouksessa käytiin sääntöjen mukaisesti läpi vuoden 2023 tilinpäätös ja toimintakertomus sekä tilintarkastuskertomus. Hallitukselle myönnettiin vastuuvapaus.

Kokouksessa päätettiin myös SFL:n sääntöjen ja kurinpitosääntöjen päivittämisestä.

Jäsenyyden määritelmä päivitettiin muotoon, jonka mukaan jäsenseurojen jäsenmäärä määräytyy jäsenseuran jäsenmäärän, ja monilajiseuroissa frisbeegolfjaoston jäsenmäärän, perusteella.

Kurinpitosääntöjä päivitettiin, jotta liiton kokous voi nimittää kurinpitoprosessia varten kurinpitolautakunnan. Kurinpitolautakunnan tehtävänä on antaa liiton hallitukselle esitys toiminnassa ilmenevissä kurinpitotapauksissa kurinpitosäännöissä määritellyissä tapauksissa.

Lisäksi kokouksessa päätettiin, että Suomisportiin rekisteröimättömien jäsenten määrä ilmoitetaan 30.11.2024 tilanteen mukaan järjestösihteerille 5.12.2024 klo 23.59 mennessä lomakkeella.

Lisätietoja

Kevätkokouksen sekä muiden liiton kokousten kokousdokumentteihin voi tutustua tarkemmin täällä.

Päivitetyt SFL:n säännöt

Päivitetyt SFL:n kurinpitosäännöt