Suomalainen aurinkolasibrändi mysunco SFL:n ja DGTF:n yhteistyökumppaniksi

Mysunco on Suomen frisbeegolfliiton ja Disc Golf Team Finlandin yhteistyökumppani. Mysunco on keväällä 2023 perustettu suomalainen aurinkolasibrändi.

”Mysuncon tarina alkoi kotiin unohdetuista aurinkolaseista sekä uteliaisuudesta aurinkolasimarkkinaa kohtaan. Meidän tavoitteenamme on antaa kuluttajille mahdollisuus ostaa erittäin korkealaatuisia aurinkolaseja kohtuulliseen hintaan. Mysunco on alusta saakka halunnut tehdä tiivistä yhteistyötä erilaisten seurojen, yhteisöjen sekä etenkin urheiluliittojen kanssa. Urheilulla ja urheiluvälineillä on ollut aina erityinen paikka arjessamme ja toiveenamme onkin tehdä urheilusta entistä mukavampaa sekä vaivattomampaa”, kertoo Mikko Ylönen, mysuncon perustaja.

SFL:n puheenjohtaja Laura Heikkilä iloitsee uudesta kumppanuudesta. ”On hienoa aloittaa yhteistyö mysuncon kanssa. Hyvät aurinkolasit ovat pelaamiselle tärkeä lisäapu kirkkaassa säässä. Hienoa on myös se, että tämä yhteistyö mahdollistaa myös tuen seuroille.”

”Mysuncon tavoitteena on ollut alusta alkaen tehdä tiivistä yhteistyötä erilaisten seurojen, yhteisöjen sekä urheiluliittojen kanssa. Mysuncolla on kymmenkunta yhteistyöseuraa tällä hetkellä, mutta SFL oli ensimmäinen yhteistyö urheiluliiton kanssa. Alkanut yhteistyö mahdollistaa niin mysuncolle kuin SFL:lle paljon ja näin ollen odotan alkanutta yhteistyötä erittäin innolla. Yhteistyö on erittäin kutkuttava puolin ja toisin sekä askel oikeaan suuntaan. On suuri kunnia tukea suomalaista urheilua”, toteaa Ylönen.

Mysuncon aurinkolasivalikoimaan kuuluu muun muassa Hanoi White -malli. Kuva: mysunco

Alennuskoodilla tuntuva alennus aurinkolaseihin

Mysunco tarjoaa osana yhteistyötä tuntuvan alennuksen aurinkolasimallistoonsa. Kaikki aurinkolasit ovat verkkokaupassa 84,95 € hintaisia. Alennuskoodi on ”SFL”. Alennuskoodin arvo on -35,05 € (toimii yli 60 € tilauksiin). Alennuskoodia käyttämällä aurinkolasien hinta on 49,90 €.

Mysuncon aurinkolasivalikoimaan kuuluu muun muassa Monaco Rose Gold -malli. Kuva: mysunco