Suomen frisbeegolfliitolla 200 jäsenseuraa

SFL:n jäsenseuroja on nyt 200 eri puolilla Suomea.

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurojen määrä on ylittänyt 200 seuran rajan. Jäsenseurat sijaitsevat eri puolilla Suomea, pohjoisimman sijaitessa Sodankylässä ja eteläisimmän Hangossa.

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurat löytyvät oheisen linkin takaa: Jäsenseurat – Suomen frisbeegolfliitto. Sivulta löytyy tietoa eri alueiden jäsenseuroista. Seuroja on mahdollista selata yläreunassa olevan kartan avulla, tai kartan alta löytyvästä listasta.

SFL:n jäsenseuraksi hakeminen kannattaa

SFL:n jäsenseuraksi voivat liittyä kaikki suomalaiset rekisteröityneet frisbeeurheiluseurat ja suomalaiset yleisseurat tai niiden frisbeejaostot, joiden tarkoituksena on edistää ja kehittää frisbeegolfia ja jotka sitoutuvat noudattamaan liiton sääntöjä ja kurinpitosääntöjä sekä käyttämään Suomisportia jäsenrekisterinä.

SFL:n jäsenseura nauttii muun muassa seuraavista eduista:

• näkyvyyttä toiminnalle
  • oikeus järjestää SFL:n ja PDGA:n alaisia kilpailuja
  • jäsenillenne mahdollisuus hankkia SFL:n kilpailulisenssi (sisältää PDGA-jäsenyyden)
  • jäsenrekisterin käyttö
  • ilmaiset sääntökirjat / kilpailuoppaat
  • musiikin julkinen esittäminen tilaisuuksissa (Teosto)
  • Sporttiturva -tapaturmavakuutuksen hankkimismahdollisuus jäsenille
  • tukea ja ohjausta
  • mahdollisuus osallistua SFL:n vuosittaisille Liitopäivät -kehittämispäiville
  • äänioikeus SFL:n kokouksissa (ensimmäisenä täytenä jäsenkalenterivuonna)

Miten voi hakea SFL:n jäsenseuraksi?

Seurat hyväksyy jäseniksi liiton hallitus. Täytä hakemuskaavake ja toimita se sähköpostitse liiton järjestösihteerille. Kun hakemus on saapunut hallituksen käsiteltäväksi, tehdään päätös hyväksymisestä yleensä muutaman viikon kuluessa.

Tarkemmat ohjeet jäsenseurahakemuksen tekemiseen löydät sivuiltamme: Liittyminen jäsenseuraksi – Suomen frisbeegolfliitto

Jos haluatte perustaa seuran hakeaksenne SFL:n jäsenyyttä, löydätte ohjeet ja mallisäännöt Olympiakomitean sivuilta. Ks. Seuran perustaminen sekä ennakkotarkastetut mallisäännöt. Huom! Seuran sääntöihin tulee sisältyä pykälät jäsenen eroamisesta sekä erottamisesta (esimerkiksi jäsenmaksun maksamatta jättämisestä johtuen). PRH:n sivuilla olevat mallisäännöt eivät sisällä jäsenen eroamis- eikä erottamispykälää. Malli niihin löytyy Olympiakomitean mallisäännöistä.