Ennakkokatsaus 39/2024: Parifrisbeegolfin mestaruudet ratkotaan Oulussa

Parifrisbeegolfin SM-kilpailut Oulussa

Parifrisbeegolfin SM-kilpailut käydään tänä vuonna Oulussa 28.-29.9. Kilpailu käydään Pikkaralan frisbeegolfradalla Oulun frisbeeseuran järjestämänä. Mukana on yhteensä 74 paria jotka kilpailevat viidessä eri luokassa.

Kilpailua saa mennä paikan päälle seuraamaan maksutta, sen lisäksi tarjolla on livelähetys. OFS ry ja Teurastaja tulevat toteuttamaan yhteistyössä MPO ja MP40 kärkikorttien finaalikierroksen livestreamin. Huipputason frisbeegolfin seuraaminen on siis mahdollista kotisohvalta.

Ota Teurastajan YouTube-kanava seurantaan ja liity katsojiin sunnuntaina 29.9.!

Parifrisbeegolfin kilpailuennakon pääset lukemaan tuttuun tapaan frisbeegolfin SM-sivustolta. Tuloksia voi seurata Disc Golf Metrixistä.

Frisbeegolf-SM – Parifrisbeegolf

Disc Golf Team Finland kilpailee Massachusetsissa

Kotimaan arvokisakauden jatkuessa Oulussa, Disc Golf Team Finland kilpailee jälleen Yhdysvalloissa. Vuorossa on Massachusetsissa, Maple Hillin radalla pelattava MVP Open. Kilpailu on viimeinen pysäkki ennen lokakuun alussa pelattavia Yhdysvaltojen mestaruuskilpailuja. Kilpailuennakko on tarjolla Disc Golf Team Finlandin sivuilla.

Disc Golf Team Finland – MVP Open