SFL:n jäsenseurojen jäsenille 25 % (5 €) alennus Upsi Black -vuositilaukseen

SFL ja Upsi yhteistyössä tarjoavat 25 % (5 €) alennuksen Upsi Black -tilauksesta SFL:n jäsenseurojen jäsenille liiton #Liityfribaseuraan -jäsenhankintakampanjan osana.

SFL ja Upsi yhteistyössä tarjoavat 5 € (25 %) alennuksen Upsi Black -vuositilauksesta SFL:n jäsenseurojen jäsenille liiton #Liityfribaseuraan -jäsenhankintakampanjan osana.

Suomalainen vuonna 2016 julkaistu Upsi palvelee jo yli 100 000 frisbeegolfaajaa. Upsi on tulosten kirjaamiseen ja yhteisen peliajan löytämiseen tarkoitettu sovellus, jonka ovat kehittäneet neljä suomalaista riippumatonta koodaria ja frisbeeharrastajaa. Sovellus hyödyntää muun muassa tekoälyä, joka muodostaa käyttäjien tii- ja korimerkinnöistä väylien pituuksia ja ratakarttoja.

Upsi-sovellus on ladattavissa ilmaiseksi Apple App Store ja Google Play -kaupoista ja sen kaikkia perusominaisuuksia voi käyttää maksuttomasti. Upsi Black -tilauksella saat mm. puttitilastot, eri pelimuodot, heiton pituuden mittauksen, kattavammat ja tarkemmat tuloksen kehittymistilastot sekä paljon muuta.

– Upsi on ollut mukana suomalaisen frisbeegolfin kasvussa alusta asti. Olemmekin iloisia voidessamme tarjota -25 % alennuksen Upsi Black -vuositilauksesta kaikille Suomen frisbeegolfliiton jäsenille. Sovellus on noussut heittämällä Suomen ykköseksi frisbeegolfissa ja kopistelee ovia markkinoilla myös rapakon takana. Upsissa ei ole rajoituksia, kuten kierrosmäärärajoja, vaan kaikki mitä onnistuneeseen frisbeegolfkierrokseen tarvitaan on aina kaikkien käyttäjien käytettävissä, ja maksuttomasti ilman mainoksia, kertoo sovelluksen perustajajäsen Jonas Pomoell.

Liitto tarjoaa jäsenseuroilleen valmiita somepohjia Upsi Black -jäsenedusta viestimiseen. Löydät kaikki seurojen käyttöön tarjottavat somepohjat jäsenhankintakampanjaan liittyen täältä: https://drive.google.com/drive/folders/11SrUJIGW-mX43qGfaleZlD-LcLzgdpU2?usp=sharing. Kansioon päivitetään kampanjan aikana lisää somepohjia.

SFL tarjoaa jäsenseuroille valmiita somepohjia jäsenedusta viestimiseen. Kuva: SFL.

Ohjeet alennuskoodin käyttöön

Seurakohtainen alennuskoodi sekä ohjeet alennuskoodin käyttöön lähetetään kaikille jäsenseuroille mailitse ja ne löytyvät myös täältä: Jäsenpalvelut ja -edut – Suomen frisbeegolfliitto

Lisätietoja jäsenedusta ja jäsenhankintakampanjasta voi kysyä liiton toiminnanjohtajalta (toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi) ja järjestösihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi). Muista uusista jäseneduista tiedotetaan kampanjan aikana.

Upsi on tulosten kirjaamiseen ja yhteisen peliajan löytämiseen tarkoitettu suomalainen frisbeegolfsovellus. Kuva: Upsi.