SFL:n jäsenseurojen jäsenille 25 % alennus UDisc Pro-tilaukseen

SFL ja UDisc yhteistyössä tarjoavat 8 € (25 %) alennuksen UDisc Pro -tilauksesta SFL:n jäsenseurojen jäsenille liiton #Liityfribaseuraan -jäsenhankintakampanjan osana.

UDiscin Pro-versiossa näet kaikki tilastosi ja reaaliaikaiset ratojen käyttötiedot, voit kirjata tuloksia älykellolla, saat kierroksista UDisc-ratingin ja paljon muita ominaisuuksia. Ja tietenkin kaikki ilmaisen UDisc-version ominaisuudet, kuten ratojen tiedot yli 1000 radalta Suomessa.

Liitto tarjoaa jäsenseuroilleen valmiita somepohjia UDisc Pro -alennuksesta viestimiseen: https://drive.google.com/drive/folders/11SrUJIGW-mX43qGfaleZlD-LcLzgdpU2?usp=sharing.

Liitto tarjoaa jäsenseuroille valmiita somepohjia alennuksesta viestimiseen. Somepohjaan voi lisätä seuran logon esimerkiksi maksuttomalla Canva-ohjelmalla. Kuva: SFL.

UDisc Pro – 8 € alennus vuositilauksesta 2024

Kaikille jäsenseuroille on lähetetty alennuskoodit tämän viikon aikana mailitse.

Tämä alennus on saatavilla uusille käyttäjille heti. Voimassaoleviin tilauksiin alennus tulee seuraavaan tilauksen uusintaan, eli käynnissä olevan laskutuskauden hinta ei muutu.

Jos et nyt halua käyttää tarjousta, muistathan, että voit tukea seurasi ja ratasi toimintaa myös ilmaisella UDisc-versiolla kirjaamalla tuloksia ja arvioita radoista. Myös ilmaisessa versiossa voit kirjata tuloksia rajattomasti.

UDisc tulee seuroja ja liittoa tuottamalla tietoa esimerkiksi ratojen käyttäjä- ja käyntimääristä. Näillä voi olla iso merkitys ratojen ylläpitotyössä, uusien ratojen rakentamisessa ja yhteistyössä kuntien ja kumppaneiden kanssa.

UDisc Pro – 8 € rabatt på årsprenumeration 2024

Finlands frisbeegolfförbund (SFL) och UDisc samarbetar och kan nu erbjuda en 8 € (25%) rabatt på UDisc Pro-prenumerationen till alla medlemmar i SFL:s medlemsföreningar som en del av förbundets medlemsanskaffningskampanj.

I Pro-versionen av UDisc kan du se all din statistik och användningsdata av banor i realtid, du kan skriva in resultat med en smart klocka, du kan få UDisc-rating från rundor och många andra funktioner. Och naturligtvis alla funktioner i den kostnadsfria UDisc-versionen, såsom information om över 1000 banor i Finland.

Denna rabatt är tillgänglig  genast för nya användare. För befintliga beställningar kommer rabatten att gälla vid nästa förnyelse av beställningen, dvs priset för den aktuella faktureringsperioden kommer inte att ändras.

Om du inte vill använda erbjudandet nu, kom ihåg att du också kan stödja driften av din förening och bana med den kostnadsfria UDisc-versionen genom att skriva in resultat och utvärderingar av banorna. Även i gratisversionen kan du skriva in resultat obegränsat.

UDisc hjälper föreningar och förbundet genom att ta fram information om till exempel antal användare och besök på banorna. Dessa kan ha stor betydelse i underhållsarbeten av banor, vid byggande av nya banor och i samarbete med kommuner och samarbetspartner.

Ohjeet alennuskoodin käyttöön suomeksi ja ruotsiksi

Ohjeet alennuskoodin käyttöön suomeksi ja ruotsiksi löytyvät seuralle lähetetystä mailista sekä täältä: SFL:n edut jäsenseurojen jäsenille – Suomen frisbeegolfliitto

Lisätietoja jäsenedusta ja jäsenhankintakampanjasta voi kysyä liiton toiminnanjohtajalta (toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi) ja järjestösihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi). Muista uusista jäseneduista tiedotetaan kampanjan aikana.