Joukkuefrisbeegolfin Suomen mestaruus Lahden frisbeeclubille

Joukkuegolfin SM-kilpailut pelattiin jälleen Peurungassa lauantaina ja sunnuntaina. Lauantaina yksilöpelaajat keräsivät pisteitä neljän hengen joukkueilleen ja sunnuntaina pisteitä kerättiin joukkueille pareittain. Sekajoukkueiden SM-titteli puolestaan lähti Rauman frisbeen matkaan.

Lauantaina parhaiten joukkueelleen pisteitä keräsivät avoimessa luokassa Vuorelan Veikkojen pelaajat. Raakatuloskisassa Vuorelan Veikkojen pelaajat saivat reilusti eniten pisteitä ja reikäpelissä kaikki pelaajat voittivat omat vastustajansa.

Vuorelan veikkojen ja Lahden Frisbeeclubin lisäksi Talin Tallaajat keräsivät hyvät pisteet avauspäivänä. Sekajoukkueiden luokassa Rauman Frisbee ja Nokian Frisbeeseura karkasivat hieman muilta jo avauspäivänä.

Sunnuntain paripelipäivänä kuitenkin Lahden frisbeeclubin parit pelasivat loistavat tulokset ja keräsivät parhaasta tuloksesta vielä lisäpisteet itselleen. Joukkueparigolfissa päätöskierroksella mestaruuteen riitti toiseksi paras tulos Turun 7k:n jälkeen.

Avoimen luokan mestarit joukkuegolfissa ovat siis Lahden Frisbeeclubin Joonatan Häme, Mikael Häme, Jesse Hurskainen sekä Joonas Ahola. Toiseksi Vuorelan Veikot joukkueella Lauri Vehniäinen, Leevi Rantalainen, Jesse Nieminen ja Janne Mönkkönen.

Pronssille pelasivat Jyväskylän Liitokiekkoilijat Simo Töllikkö, Nicolas Lakonen, Peksi Luoma ja Jarkko Autio.

Sekajoukkueiden ykköspaikan pitivät myös sunnuntaina Rauman Frisbeen Jani Ikonen, Henna Blomroos, Erik Aalto ja Turkka Ellilä ennen Nokian Frisbeeseuran Ellinoora Heikkilää, Kai Vesaa, Lassi Hakulista ja Jukka Leinosta. Pronssille pelasi Puskaputtaajien ykkösjoukkue Sami Väisänen, Mari Haukka, Tuomas Turunen ja Antti Riekkola.

Tuloksia kilpailun sivuilla kisakoneessa