Laskutuspalvelu FREE.fi SFL:n yhteistyökumppaniksi

Suomen frisbeegolfliitto ja FREE.fi ovat solmineet yhteistyösopimuksen. FREE.fi on suomalainen ja vastuullinen laskutuspalvelu, joka on osa Bravedo-konsernia.

Hyödyt frisbeegolfseuran jäsenille

FREE.fi haluaa tarjota kaikille SFL:n jäsenseurojen jäsenille alennuksen palvelumaksustaan siten, että omasta työstä laskuttaminen olisi mahdollisimman mutkatonta. FREE.fi palvelu mahdollistaa esimerkiksi sivutulon tai keikkatyön laskuttamisen.

Kevytyrittäjällä tarkoitetaan itsensä työllistäjää, jolla ei ole omaa Y-tunnusta. Kevytyrittäjäksi ryhtyminen on toimiva vaihtoehto jokaiselle palveluja tarjoavalle, joka ei halua perustaa omaa yritystä tai toiminimeä tai haluaa tutustua yrittämisen maailman mahdollisimman riskittömästi.

– Uskomme, että seurojen jäsenistä moni tekee keikkatöitä tai yksittäisiä projekteja ja haluamme auttaa heitä yhteistyöllä laskuttamaan tulonsa kustannustehokkaasti, kommentoi FREE.fi toiminnanjohtaja Joona Salokangas.

Yhteistyön odotetaan tuovan hyötyjä molemmille osapuolille ja edistävän sekä frisbeegolfia että kevytyrittäjyyttä Suomessa.

– Yhteistyö FREE.fi kanssa mahdollistaa meille joustavampien työskentelymallien suosittelemisen. Frisbeegolfia harrastavien parissa toimii paljon erilaisia freelance-yrittäjiä. Kevytyrittäjien avulla voimme tarjota mahdollisuutta optimoida resursseja erityisesti sesonkiluonteisissa ja keikkaluonteisissa tehtävissä. Uskomme vahvasti, että FREE.fi on tähän oikea kumppani, toteaa liiton puheenjohtaja Laura Heikkilä.

Koodilla 25 % alennus FREE.fi palvelusta

SFL:n jäsenseuran jäsen voi käyttää FREE.fi palvelua -25 % alennettuun hintaan 3 kuukauden ajan koodilla FREEgolf2024. SFL:n jäsenseurat saavat jakaa avoimesti FREE.fi:n tarjoamaa koodia jäsenilleen. Kolmen kuukauden alennettu jakso alkaa siitä hetkestä kun palvelun ottaa käyttöön.

Lue lisätietoja laskutuspalvelusta täältä!