SFL:n jäsenseurojen juniorikysely auki 29.10. saakka

SFL:n juniorikyselyn 2023 vastausaikaa on jatkettu 29.10. saakka.

SFL:n juniorikyselyn tavoitteena on kartoittaa frisbeegolfin junioritoiminnan tilaa SFL:n jäsenseuroissa ja -yhdistyksissä vuonna 2023. SFL kartoitti jäsenseurojen junioritoimintaa viimeksi vuonna 2021 vastaavanlaisella juniorikyselyllä.

Kyselyssä junioritoiminnalla tarkoitetaan junioreille suunnattua ohjattua toimintaa tai toimintaa, jossa juniorit on erikseen huomioitu.

Juniorikysely on tarkoitettu liiton jäsenseuroissa seura-aktiiveina toimiville henkilöille ja ennen kaikkea juniorivastaaville, sekä seuran hallituksessa toimiville henkilöille.

Pyydämme kyselyyn yhtä vastausta jokaiselta jäsenseuraltamme viimeistään sunnuntaina 29.10.2023. HUOM! Vaikka seurassanne ei olisikaan junioreita, vastaattehan kyselyyn tilastoinnin takia.

Kyselyyn vastaaminen vie aikaa noin 10 minuuttia. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eikä kenenkään vastaajan tai minkään seuran / lajijaoston nimi ei tule esille tulosten julkistamisessa, eikä muissakaan yhteyksissä. Julkaisemme yhteenvedon kyselyn tuloksista talven 2023-2024 aikana.

Kyselyn vastauksia tullaan hyödyntämään liiton junioritoiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä. Suunnitelmissa kaudelle 2023-2024 on Ohjaajailtojen järjestäminen eri teemoin, junioritoiminnan tukimateriaalien jatkokehitys ja jalkauttaminen seuroihin sekä tekniikkaharjoitepankki. Liiton vision 2030 yksi strategisista painopistealueista on junioritoiminnan ja kouluyhteistyön edistäminen. Kyselyn avulla luodaan myös tilannekuvaa painopistealueen nykytilasta.

Linkki kyselyyn.

Lisätietoja: