Ennakkokatsaus 32/2023: Junioreiden SM-kilpailut Kippiksellä, Alutaguse Open Virossa

Viikolla 32/2023 Heinolan Kippasuolla mitellään junioriluokkien Suomen mestaruuksista. PDGA Euro Tourilla ohjelmassa on Alutaguse Open Virossa.

Junioreiden SM-kilpailut Kippiksellä

Frisbeegolfin junioriluokkien Suomen mestaruuksista pelataan Heinolassa, Kippasuon frisbeegolfradalla 12.-13.8.2023. Kilpailun järjestää Lords of DiscGolf ry.

Lue ennakkotiedote SM-kilpailuiden nettisivuilta.

Kilpailuiden tulospalvelua pääsee seuraamaan Disc Golf Metrixissä, ja tunnelmia kilpailuista puolestaan SM-kilpailuiden somekanavissa (Facebook, Instagram).

Alutaguse Open Virossa

PDGA Euro Tourin kahdeksas osakilpailu Alutaguse Open on käynnistynyt Virossa. Avauspäivän jälkeen Daniel Davidsson on avoimessa luokassa jaetulla kärkipaikalla Islannin Blær Örn Ásgeirssonin kanssa. Heidi Laine pelasi huiman 10 alle kierroksen (kierrosrating 1016) ja johtaa naisten avoimen luokan kilpailua. Kilpailut jatkuvat tänään perjantaina 11.8. ja huipentuvat lauantaina 12.8.

Tuloksia voi seurata livenä Udisc Live -palvelussa. Palveluun päivittyvät myös pelaajien lähtöajat kullekin kierrokselle. Livelähetykset ovat nähtävillä Disc Golf Network -palvelussa.