Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvokysely kaikille SFL:n jäsenseurojen jäsenille

SFL päivittää vuoden 2023 aikana yhdenvertaisuus- ja tasa-arvosuunnitelmaansa. Suunnitelman päivittämiseksi liitto teettää kyselyn, jolla kartoitetaan seurojen tämänhetkistä tilannetta yhdenvertaisuus- ja tasa-arvoasioissa. Vastaava kysely on toteutettu viimeksi vuonna 2021.

SFL:n yhdenvertaisuus- ja tasa-arvokysely on suunnattu kaikille yli 16-vuotiaille liiton jäsenseurojen jäsenille. Kyselyyn voi vastata suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Kyselyn tuloksissa tarkastellaan lajin yhdenvertaisuus- ja tasa-arvotilannetta yleisellä tasolla, eikä tuloksissa eritellä yksittäisen seuran tai henkilön vastauksia. Vastauksia hyödynnetään liiton yhdenvertaisuus- ja tasa-arvosuunnitelman päivittämisessä ja sen myötä koko toiminnan kehittämisessä. Lisäksi tulokset ovat Olympiakomitean käytettävissä.

Kyselyyn pääsee vastaamaan tästä linkistä.

Kyselyn viimeinen vastauspäivä on 2.4.2023.

Jäsenseurojen yhteyshenkilöitä pyydetään toimittavan kyselyn kaikille jäsenilleen.

Linkki yhdenvertaisuus- ja tasa-arvokyselyyn toimitetaan kaikille liiton jäsenseuroille myös seuratiedotteessa 3/2023 Mailchimp-palvelun kautta. Seuratiedotteiden postituslistalle pääsee liittymään tästä linkistä.

Liiton nykyiseen yhdenvertaisuussuunnitelmaan voi tutustua täällä.

Lisätietoja: Anniina Ihamäki, 0505960310, toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi

Jämställdhets- och jämlikhetsenkät

Motion och idrott är öppet för alla. Jämlikhet förverkligas ändå inte alltid, utan tröskeln att delta kan av olika orsaker vara för hög. Denna enkät utmanar er till att fundera på er förenings atmosfär och verksamhetens verkliga öppenhet.

Jämställdhets- och jämlikhetsenkät

Kontakt: Anniina Ihamäki, 0505960310, toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi

​Non-Discrimination and Equality Questionnaire

Sports and physical activities belong to everyone. The principles of equality, inclusion and non-discrimination are however not always respected and the threshold of participation may be too high for different reasons. This questionnaire encourages you to think about the atmosphere in your sport club. It also helps you to reflect on the question of how open your club activities are to everyone in real life.

Non-Discrimination and Equality Questionnaire

More info: Anniina Ihamäki, 0505960310, toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi