Junioreiden SM-karsintojen kilpailunjärjestäjähaku 2023

Junioreiden SM-kisapaikat jaetaan jälleen karsintakisoissa.

Junioreiden SM-paikat 2023 jaetaan tältä vuodelta tuttuun tapaan juniorikiertueelta. Haku kilpailunjärjestäksi on nyt avattu.

• Kiertueen koordinoi tulevalla kaudella SFL
  • Kumppanuuksista, kuten nimisponsoroinnista, mediatuotannosta tai muusta kiertueyhteistyöstä yhteydenotot kiertueen yhteyshenkilö Tapani Aululle osoitteeseen pdga@frisbeegolfliitto.fi
  • Kilpailuhaku tällä lomakkeella
  • Hakuaika 10.1.2023 asti.

Kiertueen formaatti

Palautteen perusteella kiertueen ja osakilpailuiden formaatti säilyy samana kuin vuonna 2023.

• 4-8 kilpailua
  • 1-2 päivää
  • 2-3 kierrosta, väliaikalähdöt, yhteislähdöt tai yhdistelmä
  • Luokat: MJ18, FJ18, MJ15, FJ15
  • PDGA C-tier
  • osallistumismaksu 20 € yhden päivän kisoissa ja 30 € kahden päivän kisoissa

Myös kiertueen säännöt säilyvät lähtökohtaisesti samoina tulevalla kaudella: https://frisbeegolfliitto.fi/junioritour/

Juniorikiertueen 2022 palautetta koottuna

Kiertueen pelaajilta kysyttiin palautetta kiertueesta eri osa-alueilta kuten tiedotuksesta, rataolosuhteista ja kilpailuformaatista. Vastauksia tuli melko vähän, mikä jo sinällään viittaa siihen, että kiertueeseen oltiin enimmäkseen tyytyväisiä. Ja tätä vahvistavat saadut palautteet. Kiertue ja yksittäiset kilpailut suoriutuivat siis oikein hyvin kaudesta, mutta aina tietenkin löytyy kehitettävää ja parannettavaa.