SFL:n kyselyyn osallistui seuroja eri puolilta Suomea – vastanneiden kesken arvottiin palkinto

Tänä vuonna liitto toteutti seurakyselyn, jonka tarkoituksena on mahdollistaa liiton jäsenseurojen segmentointi ja täten kohdennetumman tuen tarjoaminen seuroille.

Kyselyyn vastanneiden seurojen kesken suoritettiin arvonta, jonka palkintona on SFL:n seuratuotekaupan tuotteita.

SFL on julkaissut lähes vuosittain kyselyn jäsenseuroilleen. Viime vuonna liitto toteutti yhdenvertaisuus- ja tasa-arvokyselyn ja vuonna 2020 junioritoiminnan kyselyn. Tänä vuonna liitto toteutti seurakyselyn, jonka tarkoituksena on mahdollistaa liiton jäsenseurojen segmentointi.

Kyselyllä kartoitettiin millaista toimintaa jäsenseurat ovat toteuttaneet viimeisen vuoden aikana ja millaista toimintaa suunnitellaan seuraavan vuoden sisällä toteutettavaksi. Kyselyssä kysyttiin myös muun muassa kiinnostuksesta osallistua tuleviin ohjaajakoulutuksiin sekä liiton tarjoamien palveluiden käytöstä ja niiden toimivuudesta.

Kyselyyn vastasi vajaa 40 seuraa eri puolilta Suomea. Näiden seurojen kesken suoritettiin arvonta, jonka palkintona on SFL:n seuratuotekaupan tuotteita. Onnetar suosi Vaalan Frisbeegolfklubia, onnittelut voittajaseuralle! SFL on yhteydessä voitosta seuraan.

Kiitos kyselyyn osallistuneille seuroille vastauksista!

Kyselyn linkki on vielä avoinna, joten jos seuranne ei ole vielä vastannut kyselyyn niin kannattaa käydä vastaamassa! Löydätte linkin täältä: SFL:n kysely jäsenseuroille 2022 – Suomen frisbeegolfliitto