SFL:n seuratuotekauppa perustettu

SFL tukee jäsenseurojaan kisojen ja ohjaajatoiminnan järjestämisessä kustantamalla TD, STAFF- ja OHJAAJA -paitoja seurojen käyttöön.

Seurat voivat tilata SFL:n perustamasta seuratuotekaupasta tuotteita myös itse, omakustanteisesti.

Lue tilausohjeet alta!

SFL:n seuratuotekauppa

SFL on perustanut Power Gripin verkkokauppaan oman seuratuotekaupan. Seuratuotteet koostuvat t-paidoista sekä lippiksestä. SFL:n hallituksen päätöksen mukaisesti liitto kustantaa kisoja ja ohjaajatoimintaa järjestäville jäsenseuroilleen tuotteita seuraavasti:

• Classic OC Polo: 1 kpl
    • teksti: Tournament Director
    • saatavissa myös lisäteksti eli seuran nimi SFL:n logon alle
    • valittavana miesten tai naisten malli
  • Basic Active T: 2 kpl
    • Kaksi tekstivaihtoa: STAFF tai OHJAAJA
    • saatavissa myös lisäteksti eli seuran nimi SFL:n logon alle

Seuratuotekaupassa on lisäksi tarjolla:

• Lippalakki
    • SFL:n logo
    • seurat voivat tilata ainoastaan omakustanteisesti
    • tilaus tehdään itse, ei SFL:n kautta

Kuva SFL:n seuratuotekaupasta. Kuvassa neljä t-paitaa ja lippis sekä tuotteiden nimet ja hinnat.

Kuva SFL:n seuratuotekaupasta.

Tilausohje SFL:n kustantamille tuotteille

Seurat voivat tilata t-paitoja lähettämällä sihteerille sähköpostia (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).

Seura voi halutessaan tilata vähemmän kuin kolme tuotetta, esimerkiksi vain yhden TD-paidan tai esimerkiksi vain kaksi OHJAAJA-paitaa.

Paitojen etupuolelle saa SFL:n logon alapuolelle halutessaan myös seuran nimen.

Paitojen kokoja miettiessä kannattaa ottaa huomioon, että paita on riittävän suuri, jotta se mahtuu tarvittaessa esimerkiksi puseron tai takin päälle.

Tilauksesta tulee ilmetä seuraavat tiedot:

• tuotteen nimi
  • koko
  • kappalemäärä
  • naisten vai miesten malli (TD-paidan ollessa kyseessä)
  • paitaan mahdollisesti haluttava lisäteksti eli seuran nimi
  • tilauksen tekevän seuran nimi ja yhteystiedot
  • toimitusosoite (myös puhelinnumero).

Tilausohje seurojen itse kustantamille tuotteille

Seurat voivat tilata omakustanteisesti lisää tuotteita liiton seuratuotekaupasta. Omakustanteisia tilauksia ei tehdä SFL:n toimesta.

Seuratuotekauppa löytyy täältä: https://powergrip.fi/

Tilaus tehdään kirjautumalla seuratuotekauppaan (Kirjaudu-linkki sivun oikeassa yläkulmassa) sisään tunnuksella seuravaatetilaus@frisbeegolfliitto.com ja salasanalla SFLSeuravaate2022

Powergrip toimittaa seuran itse tilaamat tuotteet verkkokaupassa tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen.