Liiton syyskokouksen päätöksiä

Liiton sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Liitopäivien yhteydessä sunnuntaina 31.10.2021. Syyskokoukseen osallistui hallituksen ja liiton työntekijöiden lisäksi 30 jäsenseurojen edustajaa.

Hallitukseen Erno Leskinen, Jouni Kallio ja Markku Kivelä

Liiton sääntömääräisessä syyskokouksessa 31.10. Urheiluopisto Kisakeskuksessa valittiin hallitukseen kaudelle 2022-2023 kolme jäsentä: Erno Leskinen (Kangasalan Voitto ry), Jouni Kallio (Jyväskylän liitokiekkoilijat ry) ja Markku Kivelä (Frisbeegolf Petäjävesi ry). Leskinen ja Kallio ovat uusia jäseniä, Kivelä jatkaa hallituksessa vanhana jäsenenä.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Laura Heikkilä (Mäntsälän frisbeegolf ry) ja jäseninä jatkavat Mikko Kaakinen (Frisbeegolfseura 7k ry), Johanna Parviainen (Tampereen Frisbeeseura ry) ja Tuomo Rikman (Nummelan frisbeeseura ry).

Jäsen- ja lisenssimaksut säilyvät ennallaan

Liittymis- ja jäsenmaksut sekä lisenssimaksut päätettiin pitää ennallaan vuonna 2022. Liitolle ohjautuva jäsenmaksun osuus laskutetaan ensi vuonna seuroilta erikseen, sillä Suomisportin muutosten myötä osuutta ei voida enää ohjata liitolle Suomisportin kautta.

Jäsenmaksut vuonna 2022: aikuinen 4 € , juniori 3 €.

Lisenssimaksut vuonna 2022: aikuinen 62 € + transaktiokulu 1,5 €, juniori 32 € + transaktiokulu 1,5 €.

Uudet lisenssi- ja vakuutusmaksut tulevat myyntiin Suomisportiin piakkoin.

Kokouksessa vahvistettiin myös liiton toimintasuunnitelma 2022 sekä talousarvio 2022.

Kokouksessa hyväksyttiin myös hallituksen esitys liiton sääntömuutoksista. Sääntömuutoksia tehtiin seuraaviin kohtiin: 2. Liiton tarkoitus, 3. Tarkoituksen toteuttaminen, 5. Liiton jäsenet, 9. Kurinpitomenettely ja 14. Liiton kokoukset. Esimerkiksi jatkossa liiton kokouksiin voi osallistua hallituksen päätöksellä myös etäyhteydellä. Kohtaan 3. lisättiin muun muassa ohjaajakurssien sekä juniorileirityksen järjestäminen sekä lajin ympäristövaikutusten seuraaminen sekä ympäristöasioiden edistäminen. Kohtaa 2. täydennettiin maininnoilla esimerkiksi frisbeegolfin urheilijan polun kehittämisestä sekä vastuullisuuden edistämisestä. Sääntömuutosten tarpeellisuuteen vaikuttivat monet ajankohtaiset asiat, kuten ympäristöohjelman teko sekä Suomisportiin tulevat muutokset. Kohtaa 9. päivitettiin Olympiakomitean ohjeistuksen mukaisesti.

Syyskokous 2021, pöytäkirja – allekirjoitettu