Töihin frisbeegolfliittoon: järjestösihteerin paikka auki

SFL hakee järjestösihteeriä

Frisbeegolfin suosion kasvu näkyy myös liitossa. Erilaisten yhteydenottojen määrä on kasvanut kevään aikana ja se on ruuhkauttanut liiton palveluja jonkin verran.

”Olemme hallituksen ja työntekijöiden kanssa pohtineet tilannetta ja päätimme palkata liitolle järjestösihteerin, jotta toiminnanjohtajan työaikaa voitaisiin käyttää tehokkaammin suurempien linjojen edistämiseen. Järjestösihteerin työhön tulee kuulumaan jäsenseurayhteistyön lisäksi muun muassa nettisivujen päivittämistä ja uutisten kirjoittamista.” kertoo liiton puheenjohtaja Laura Heikkilä.

”Toivomme, että löydämme järjestösihteerin, jolle joko laji tai järjestötyö on tuttua entuudestaan.”

Liitolla ei ole toimitiloja, joten työtä tehdään etänä. Yhteydenpito on kuitenkin tiivistä sähköisten välineiden välityksellä. Hakemuksia otetaan vastaan sunnuntaihin 18.7. asti. Haastattelut järjestetään teamsin välityksellä elokuun ensimmäisellä viikolla. Haastatteluun kutsuttaville lähetetään pieni ennakkotehtävä ennen haastattelua.

Haku MOLin sivuilla.

Lisätiedot laura.heikkila@frisbeegolfliitto.fi ja toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi