Aluevastaavaksi?

SFL:n aluevastaavien tehtävänä on tukea seura- ja kilpailutoimintaa sekä edistää seurojen välistä yhteistyötä. Syksyn täydennyshaku aluevastaavaksi on käynnissä 13.-29.9.2019.

SFL:n aluevastaavien tehtävänä on tukea seura- ja kilpailutoimintaa sekä edistää seurojen välistä yhteistyötä. Seurat ja kilpailunjärjestäjät voivat olla suoraan yhteydessä omaan aluevastaavaansa, joka toimii yhteistyössä liiton toiminnanjohtajan kanssa.

Aluevastaavatoimintaa kehitetään jatkuvasti ja uusia vastuuhenkilöitä etsitään mukaan toiminnan edistämiseksi.

Tehtävässä edellytetään ennen kaikkea vankkaa sääntötuntemusta sekä kokemusta seura- ja kilpailutoiminnan järjestämisestä. Osaamista päivitetään tarpeen mukaan yhteistyössä liiton edustajien kanssa.

Kuva: SFL / Marika Salmi

Oletko kiinnostunut aluevastaavana toimimisesta? Syksyn täydennyshaku aluevastaavaksi on käynnissä 13.-29.9.2019. Maantieteelliset alueet jaetaan hakemusten perusteella ja alueita voidaan muokata uusien aluevastaavien valinnan myötä uudelleen.