Pro-Tourin rinnalle AM1-Tour, Tour-sponsoreiden haku auki

Aiemmin julkaistu Pro-tour saa kaudella 2016 totutusti seuraa AM1-tourin viidestä osakilpailusta. SFL:n perinteikkäät tourit starttaavat näin ollen kuudetta kertaa.

Oulu2015_edited

AM1-tour

Amatööripelaajiemme kärkinimet aloittavat tourin viime vuodelta tutuilla paikkakunnilla Keravalla ja Orimattilassa. Tämän jälkeen kiekot halkovat ilmaa seuratoiminnan suuntaa maalailevien suurten frisbeegolfkaupunkiemme Jyväskylän ja Oulun näyttämöillä. Tour päättyy sinne, mistä on alkanut useita lajimme menestystarinoita; Tampereen Epilään.

Amatöörien korkeimman tason kiertue on nauttinut suurta suosiota viime vuosina ja osakilpailujen odotetaan täyttyvän tänäkin vuonna ennätystahtiin. Sarjan säännöt noudattelevat viime vuotista kaavaa, jolloin pelaajilla on osallistumisoikeus neljään osakilpailuun ja pisteet huomioidaan kolmesta parhaasta osakilpailusta. AM1-tourilla vaaditaan SFL:n kilpailulisenssi.

Kisakalenteri

7.-8.5. Kerava, Keinukallio

11.-12.6. Orimattila, Kiekkopuisto

9.-10.7. Jyväskylä, Laajavuori

23.-24.7. Oulu, Virpiniemi

13.-14.8. Tampere, Epilä

Tour pähkinänkuoressa

•PDGA c-tier-taso

•luokat MA1, FA1, MJ1, FJ1, MJ2, FJ2

•vaaditaan kilpailulisenssi

•5 osakilpailua, joista neljään saa osallistua ja 3 parasta lasketaan yhteistulokseen

•kaksi päivää, kolme kierrosta, vähintään 144 paikka

•osallistumismaksu 20 € josta 5 € tourin bonuksiin, 6 € järjestäjälle ja 9 € osakilpailun palkintoihin

•lahjakorttipalkinnot

Tourin säännöt löytyvät täältä.

Kesän 2016 AM2-tourin ja erilliskilpailujen tilanteesta tiedotamme lähiviikkoina.

Sponsorit

SFL ry hakee vuoden 2016 Pro-tourille sekä AM1-tourille tour-sponsoreita.

Tarjoukset tulee lähettää sähköpostilla toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi viimeistään 28.1.2016. Tarjouksessa tulee ilmetä selkeästi kummalle tourille tarjousta esitetään.

Tarjoukset käsitellään ja neuvottelut saatetaan loppuun luottamuksellisesti.

Tarjousten sisältöä ei julkaista.

Lisätietoja antaa

Mikko Kaakinen