Suomen frisbeegolfliitto hakee järjestäjiä 2015 EuroToureille ja 2016 EM-kilpailuille

Suomi tavoittelee vuoden 2016 frisbeegolfin EM-kilpailuja. Frisbeegolfliitto kannustaa jäsenseurojaan hakemaan kilpailuja ja tukee hakijaseuraa. Hakemuksen takaraja on 30.9.2014. Mikäli hakijoita on useita, liiton hallitus valitsee parhaan hakemuksen ja tekee virallisen hakemuksen PDGA Europelle ja EDGF:lle yhteistyössä hakevan seuran kanssa.

Myös kauden 2015 EuroTour-kilpailut ovat haettavissa. Hakemusten takaraja on myös 30.9.2014. Suomeen saadaan todennäköisesti ainakin yksi EuroTour-kilpailu, mutta mahdollisesti useampikin, riippuen hakemusten määristä.

Hakemukset Suomen PDGA-maakoordinaattori Tapani Aululle, jolta saa myös lisätietoja.