Jaani Länsiö SFL:n toiminnanohjaajaksi

Syyskokouksessa hyväksyttiin ensi vuoden talousarvio, joten voimme iloksemme julkaista uuden toiminnanohjaajan nimityksen.

Peräti neljä hyvää ja erilaista kandidaattia oli kiinnostunut toiminnanohjaajan paikasta. Hyvistäkin hakijoista aina yksi on ylitse muiden ja tällä kertaa parhaiten vaatimukset täytti Jaani Länsiö.

Jaani on monille tuttu kasvo frisbeepiireistä, sillä kokemusta kilpaurheilusta on vuosia ja myös hallitustoiminta on tullut tutuksi useampana aikaisempana vuotena. Frisbeeskenen ja hallitustoiminnan tuntemuksen lisäksi Jaanilla on vahva kokemus tiedotustoiminnasta niin frisbeegolfissa kuin muuallakin. Kuluneella kaudella Jaani on toiminut liiton kisareportterina.

Se miten uusi toiminnanohjaaja vaikuttaa liiton ja jäsenseurojen välisiin toimintatapoihin, tarkentuu syksyn aikana ja tiedotamme siitä vielä erikseen, varsinainen toiminnanohjaajan työ alkaa 1.1.2012.

Toivotamme Jaanin koko hallituksen puolesta tervetulleeksi tehtävään!