Tulossa pian: uudistettu Ohjaaja 1 -koulutus ja materiaalipankki frisbeegolfharjoitusten pitäjille

SFL tarjoaa frisbeegolfseuroille uudenlaisia työkaluja etenkin lasten ja nuorten ohjaamiseen uudistuneella Ohjaaja 1 -koulutuksella ja materiaalipankilla.

Uudistettu Ohjaaja 1 -koulutus

Suomen frisbeegolfliitto on uudistamassa Ohjaaja 1 -koulutusta. Koulutus suuntautuu erityisesti lasten ja nuorten ohjaamiseen. Junioreiden määrä on kasvanut frisbeegolfseuroissa nopeasti parin viime vuoden aikana ja kysyntä heille suunnattuihin harjoituksiin on lisääntynyt merkittävästi.

Uudistettu Ohjaaja 1- kurssi tulee koostumaan täysin uudesta verkkokoulutusosuudesta ja yhden päivän kestävästä lähiopetuksesta. Verkkokoulutus tulee olemaan kaikille avoin.

Kiinnostusta Ohjaaja 1 -kurssille osallistumiselle kartoitetaan parhaillaan muun muassa SFL:n seurakyselyssä 2022, johon seuroja pyydetään vastaamaan 31.5. mennessä.

Materiaalipankki frisbeegolfharjoitusten pitäjille

Suomen frisbeegolfliitto on kokoamassa monipuolista materiaalipankkia erilaisista peleistä ja harjoitteista frisbeegolfharjoitusten pitäjille. Sivuston tarkoituksena on tukea lasten ja nuorten ohjaamista niin seuroissa, liikuntatunneilla kuin kerhoissa.

Uudistettu Ohjaaja 1 -kurssi ja materiaalipankkisivusto muodostavat yhdessä uuden ja merkittävän hankekokonaisuuden, jolla liitto panostaa seurojen tukemiseen.

Ohjaaja 1 -kurssista sekä materiaalipankista tiedotetaan tarkemmin toukokuun aikana.

JyLin junioreita pitämässä hauskaa frisbeegolfin parissa. Kuva: SFL/JyLi.