SFL:n jäsenseurojen jäsenmäärä ylitti tänään 10 000 jäsenen rajan

SFL arpoi kaksi maajoukkuepaidan voittajaa 10 001 jäsenen kunniaksi.

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurojen jäsenmäärä ylitti tänään 10 000 jäsenen rajan! Jäseniä on tällä hetkellä niukasti yli rajan, 10 001.

Rajapyykin ylittymisen kunniaksi SFL suoritti arvonnan SFL:n jäsenseurojen jäsenten kesken. Vuoden 2021 EM-kisajoukkueen maajoukkuepaidan voittivat Rahmat (Raahen Frisbeegolf) sekä Ari (Lords of DiscGolf). SFL onnittelee voittajia! Voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti.

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurojen jäsenmäärä kasvaa tasaisesti. Viime vuonna 10 000 jäsenen rajapyykki ylittyi selvästi myöhemmin, syyskuussa. Jäsenseuroja on jo lähes 200.

Miten liityn SFL:n jäsenseuraan?

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurat löytyvät oheisen linkin takaa: Jäsenseurat – Suomen frisbeegolfliitto. Sivulta löytyy tietoa eri alueiden jäsenseuroista. Seuroja on mahdollista selata yläreunassa olevan kartan avulla, tai kartan alta löytyvästä listasta.

Jäseneksi liittyminen Suomisportissa

Suomisportin käyttöön suositellaan SuomiSport-sovellusta. Myös verkkosivua www.suomisport.fi voi käyttää.

Google Play:

App Store:

Toimi näin:

• Valitse oman seurasi verkkosivulta tai muusta seuran lähteestä saamasi kutsulinkki haluamaasi jäsenluokkaan (juniorijäsen, aikuisjäsen tai muu jäsenyys, jota seurasi tarjoaa). Linkki vie Suomisportiin.
  • Kirjaudu Suomisportiin kertakirjautumistunnuksella, jonka saat tekstiviestillä tai sähköpostilla.
  • Valitse avautuvalta jäsenkutsusivulta kenelle olet hankkimassa jäsenyyttä (itselle tai huollettavallesi).
  • Tämän jälkeen jäsenliittymispyyntö menee seuralle käsiteltäväksi. Odota kunnes seura hyväksyy jäsenhakemuksesi.
  • Hyväksymisen jälkeen olet seuran jäsen ja sinulle tulee jäsenmaksu maksettavaksesi.
  • Kirjaudu Suomisportiin ja klikkaa Maksut-sivua ja maksa avoin jäsenmaksu.

Löydät ohjeet myös sivustoltamme: Liity seuraan ja hanki kilpailulisenssi – Suomen frisbeegolfliitto

Miehiä ja naisia taputtamassa ja ottamassa kuvia heidän edessään olevista mitalisteista (eivät näy kuvassa) telttakatoksessa. Hymyilevät kasvot.

SFL:n jäsenseuroja on jo lähes 200. Kuva: SFL/Niko Liljalahti.