SFL:n kilpailulisenssit ja Sporttiturva-vakuutukset ostettavissa Suomisportista

SFL:n kilpailulisenssin ja Sporttiturva-vakuutuksen voi ostaa Suomisportista.

Lisenssin ja vakuutuksen hankinta edellyttää SFL:n jäsenseuran jäsenyyttä.

SFL:n vuoden 2024 kilpailulisenssien myynti- ja voimassaolokausi on 1.1.-31.12.2024. Sporttiturva-vakuutuksen myynti- ja voimassaolokausi on sama kuin kilpailulisenssien kaudelle 2024.

Lisenssin ja lisätuotteiden hinnat kaudella 2024

Vuoden 2024 kilpailulisenssi on voimassa ostohetkestä alkaen ja 31.12.2024 saakka.

• Aikuisen (v. 2005 tai aiemmin syntyneet) kilpailulisenssi 2024: 62 € + transaktiokulu 1,5 €
  • Juniorin (v. 2006 tai myöhemmin syntyneet) kilpailulisenssi 2024: 32 € + transaktiokulu 1,5 €. Huom! Alle 13-vuotiailla pitää aina olla vanhempi tai huoltaja mukana lisenssikilpailun kierroksella riippumatta siitä missä luokassa he pelaavat (Kilpailuopas: 1.13).

Kun maksat seuran jäsenmaksun ja tämän jälkeen lisenssin hankinnan yhteydessä ilmoitat saman seuran, muodostuu tästä edustusseurasi. Mikäli kuulut useampaan SFL:n jäsenseuraan ja haluat vaihtaa edustusseuraasi, ota yhteyttä liiton järjestösihteeriin (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).

Lisenssin yhteyteen voi tilata 40 euron lisähintaan vuoden 2023 vuosimallia olevan PDGA-kiekon ja -minin. SFL toimittaa kiekot postitse (postimaksu sisältyy hintaan). Voit valita kiekollisen lisenssin suoraan lisenssiä ostaessasi. Kiekkoja postitetaan kerran kuukaudessa.

1. Muistathan ensin liittyä jäseneksi SFL:n jäsenseuraan tai -jaostoon ennen kuin ostat kilpailulisenssin Suomisportista.
  2. Liitto muistuttaa, että kilpailulisenssiin on haluttu sisällyttää PDGA-jäsenyys, ja täten PDGA-jäsenyyttä ei kannata ostaa suoraan PDGA:lta jos aikoo osallistua SFL:n alaisiin kilpailuihin ja hankkia täten SFL:n lisenssin.
  3. PDGA-jäsenyyden päivitys on automaattinen ja kestää 0-7 päivää ostosta. Jäsenyyden päivittymisestä tulee automaattisesti viesti PDGA:lta sähköpostilla. Uutena jäsenenä saat itsellesi PDGA-numeron automaattisesti 0-7 päivän kuluessa lisenssin ostosta sähköpostiisi. Numero ilmestyy automaattisesti myös Suomisportiin liikkujakohtaisiin lisätietoihin.
  4. Kun sinulla on PDGA-numero Suomisportissa, Metrix pystyy havaitsemaan lisenssisi tämän jälkeen yhden yön viiveellä. Lisää oma Sportti-ID-numerosi, PDGA-numerosi sekä syntymävuotesi Metrixin tietoihisi.

Sporttiturvavakuutuksen hinnat kaudella 2024

Sporttiturva-vakuutuksen hinnat on aiempien vuosien pohjalta eriytetty iän mukaan seuraavasti:

• 72 € (v. 1995 tai myöhemmin syntyneet)
  • 150 € (v. 1994 tai aiemmin syntyneet)

SFL:n jäsenseuran jäsen voi ostaa vakuutuksen joko osoitteesta www.suomisport.fi tai Suomisport-mobiilisovelluksessa.

Kilpailulisenssin hankkiva pelaaja voi ostaa vakuutuksen joko lisenssioston yhteydessä tai täydentää myöhemmin lisenssiään vakuutuksella. Myös sellainen SFL:n jäsenseuran jäsen, joka ei ole aikeissa ostaa kilpailulisenssiä, voi halutessaan hankkia frisbeegolfin Sporttiturvan palvelumaksutoimituksen (2 €) avulla.

Sporttiturva 2024, frisbeegolfin tuoteseloste

Sporttiturva, vakuutusehdot (ehdot päivittyvät vuodenvaihteessa)

Hyödyllisiä linkkejä

Jäsenyys, lisenssi ja vakuutus

Lue lisenssin ostamiseen liittyvät Suomisport-ohjeet tästä

Lue ohje lisenssin ja/tai vakuutuksen ostamisesta huollettavalle tästä

Löydät kaikki liikkujalle suunnatut ohjeet Suomisportissa toimimiseen täältä

Usein kysytyt kysymykset – vastauksia pelaajalle (Suomisport, Metrix)

Näin aloitat kilpailemisen

Lisenssiin ja Suomisportiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä järjestösihteeriin (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).