SM-kisojen 2024 videotuotanto-oikeudet haettavissa

Suomen frisbeegolfliitto pyytää tarjouksia vuoden 2024 frisbeegolfin SM-kilpailujen videotuotanto-oikeuksista. Tarjota voi yksittäisestä kilpailusta tai useamman kilpailun kokonaisratkaisusta. SFL:n hallitus käsittelee kaikki tarjoukset tapauskohtaisesti ja voi valita yhden tuottajan, useamman tuottajan ratkaisun tai olla hyväksymättä tarjouksia.

SFL:n mediapolitiikan mukaisesti tuotantotiimin rahoittamissa ratkaisuissa tuottaja saa oikeuden hankkia itse videolla näkyvät sponsorit ja mainostajat. Kilpailunjärjestäjällä on oikeus mainontaan kilpailupaikalla. SFL varaa lisäksi itselleen, omalle yhteistyökumppanilleen sekä kisajärjestäjän yhteistyökumppanille näkyvyyden videotuotantoon mediamäärittelyiden mukaisesti.

SFL:llä ja kilpailunjärjestäjällä tulee olla myös mahdollisuus myydä näkyvyyksiä videotuotantoon. Näistä tulonjako sovitaan erikseen.

Tuotantotiimin rahoittamissa ratkaisuissa tuotantotiimi määrittelee itse julkaisukanavan ja kantaa taloudellisen riskin.

Vuoden 2024 SM-kilpailut:

• Frisbeegolfin SM 2024, Sipoo
  • Frisbeegolfin SM – juniorit, Kempele
  • Frisbeegolfin SM – masterit, Siilinjärvi
  • Parifrisbeegolfin SM,  Oulu
  • Frisbeegolfin SM – amatöörit, ei vielä valittu
  • Frisbeegolfin SM – juniorit, ei vielä valittu
  • Sekaparifrisbeegolfin SM, ei vielä valittu
  • Joukkuefrisbeegolfin SM, ei vielä valittu
  • Pituusheiton SM-kilpailut, ei vielä valittu

Lisätietoja:

Tarjouksia pyydetään 30.6.2023 mennessä: