Muistutus Suomisportin seurakäyttäjille: seurojen jäsenyystiedot nollataan 1.12. Suomisport-migraatiossa

Lue ohjeet jäsenyystietojen väliaikaiseen tallentamiseen.

Liiton lisenssimyynti ja vakuutusmyynti alkaa 1.12.

Suomen frisbeegolfliitto ja SFL:n jäsenseurat siirtyvät Suomisportin uuteen versioon 1.12.2021.

Tämän jälkeen seurat voivat luoda jäsenyysluokat ja jäsenmaksut uudelle kaudelle. Samalla alkaa myös liiton lisenssimyynti ja vakuutusmyynti.

Uuteen versioon siirryttäessä seurojen jäsenyystiedot nollataan ja siirtymässä poistetaan kaikki olemassa olevat jäsenet ja heidän tietonsa seuran Suomisportista

Kannattaa siis ottaa excel-taulukko jäsenistään ja heidän yhteystiedoistaan, mikäli haluatte lähettää henkilökohtaisen kutsun olemassa oleville jäsenille liittyä seuraan kaudelle 2022. Pakko tätä ei ole tehdä, vaan kaikki voivat liittyä myös yleisellä linkillä.

Jos seuralla on liittymismaksu uusille jäsenille, jäsenluettelon lataaminen on erityisen tärkeää, jotta tietää, keiden ei tarvitse maksaa liittymismaksua.

Jäsentaulukon saa Jäsenyydet-sivulta pistevalikosta kohdasta Luo Excel jäsenistä. Muistattehan käsitellä henkilötietoja turvallisesti ja poistaa tiedot kun niitä ei enää tarvita.

Lue aiemmin julkaistu uutinen uuden seurapalvelun käyttöönotosta täältä.