Miksi en voi ilmoittautua kilpailuun, vaikka minulla on lisenssi ja jäsenyys?
Tarkista ensimmäiseksi, mitä Metrix-profiili sanoo. Jos siellä lukee ”lisenssi ei voimassa”, käy läpi tämä tarkistuslista:
- Onko sinulla varmasti Suomisportista ostettu seurajäsenyys ja SFL:n kilpailulisenssi (suoraan PDGA:lta ostettu PDGA-jäsenyys ei riitä).
- Tarkista, että sinulla on PDGA-numero Suomisportin liikkujakohtaisissa lisätiedoissa.
- Tarkista, että sinulla on Suomisport-ID Metrix-profiilissasi.
- Tarkista, että jokainen tieto on oikein, eikä kentissä ole ylimääräisiä merkkejä.
- Onko kaikkien tietojen syöttämisen jälkeen jo vaihtunut vuorokausi? Tiedot päivittyvät automaattisesti yöllä.
- Onko PDGA-jäsenyytesi jo päivittynyt PDGA:lla? Jäsenyys päivittyy 0-7 päivän sisällä tilauksesta automaattisesti eikä sitä nykyisin voi nopeuttaa.
Lisää kysymyksiä ja vastauksia löydät täältä:
Usein kysytyt kysymykset – vastauksia pelaajalle (Suomisport, Metrix)
Löydät sivulta vastaukset näihin kysymyksiin. Jos sinulla on muita kysymyksiä, kysy aina ensisijaisesti omalta seuraltasi, joka voi sitten tarvittaessa selvittää toiminnanjohtajalta tai liiton muilta toimijoilta.
- Olen ostamassa seurajäsenyyttä Suomisportista. Mitä teen?
- Olen ostamassa SFL-lisenssiä Suomisportista. Mitä teen?
- Missä kilpailuissa SFL:n kilpailulisenssi vaaditaan?
- Miten saan ostettua frisbeegolfin Sporttiturva-vakuutuksen?
- Miten alaikäiselle ostetaan seurajäsenyys ja lisenssi?
- Mitkä maksutavat toimivat Suomisportissa?
- Mitä teen, jos haluan vaihtaa edustusseuraani?
- Mitkä ovat SFL:n alaiseen kilpailuun osallistumisen edellytyksiä?
- Miten saan lisenssini näkymään voimassaolevana Metrixissä?
- Syötin Sportti-ID-numeroni Metrixiin. Järjestelmä kuitenkin ilmoittaa minulle: ”player not found”.