Usein kysyttyjä kysymyksiä liittyen kilpailuun osallistumiseen

Suomisportiin ja Metrixiin liittyviä kysymyksiä ja vastauksia pelaajille

Miksi en voi ilmoittautua kilpailuun, vaikka minulla on lisenssi ja jäsenyys?

Tarkista ensimmäiseksi, mitä Metrix-profiili sanoo. Jos siellä lukee ”lisenssi ei voimassa”, käy läpi tämä tarkistuslista:

  1. Onko sinulla varmasti Suomisportista ostettu seurajäsenyys ja SFL:n kilpailulisenssi (suoraan PDGA:lta ostettu PDGA-jäsenyys ei riitä).
  2. Tarkista, että sinulla on PDGA-numero Suomisportin liikkujakohtaisissa lisätiedoissa.
  3. Tarkista, että sinulla on Suomisport-ID Metrix-profiilissasi.
  4. Tarkista, että jokainen tieto on oikein, eikä kentissä ole ylimääräisiä merkkejä.
  5. Onko kaikkien tietojen syöttämisen jälkeen jo vaihtunut vuorokausi? Tiedot päivittyvät automaattisesti yöllä.
  6. Onko PDGA-jäsenyytesi jo päivittynyt PDGA:lla? Jäsenyys päivittyy 0-7 päivän sisällä tilauksesta automaattisesti eikä sitä nykyisin voi nopeuttaa.

Lisää kysymyksiä ja vastauksia löydät täältä:

Usein kysytyt kysymykset – vastauksia pelaajalle (Suomisport, Metrix)

Löydät sivulta vastaukset näihin kysymyksiin. Jos sinulla on muita kysymyksiä, kysy aina ensisijaisesti omalta seuraltasi, joka voi sitten tarvittaessa selvittää toiminnanjohtajalta tai liiton muilta toimijoilta.

  1. Olen ostamassa seurajäsenyyttä Suomisportista. Mitä teen?
  2. Olen ostamassa SFL-lisenssiä Suomisportista. Mitä teen?
  3. Missä kilpailuissa SFL:n kilpailulisenssi vaaditaan?
  4. Miten saan ostettua frisbeegolfin Sporttiturva-vakuutuksen?
  5. Miten alaikäiselle ostetaan seurajäsenyys ja lisenssi?
  6. Mitkä maksutavat toimivat Suomisportissa?
  7. Mitä teen, jos haluan vaihtaa edustusseuraani?
  8. Mitkä ovat SFL:n alaiseen kilpailuun osallistumisen edellytyksiä?
  9. Miten saan lisenssini näkymään voimassaolevana Metrixissä?
  10. Syötin Sportti-ID-numeroni Metrixiin. Järjestelmä kuitenkin ilmoittaa minulle:  ”player not found”.