Amateur Series -kalenteri 2021

Suomen frisbeegolfliiton hallitus on valinnut Amateur Series kilpailut kaudelle 2021. Kussakin Amateur Series -kilpailussa on jaossa paikkoja amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin.

Amatöörien ja junioreiden SM-kisapaikoista karsitaan tänä vuonna kuudessa Amateur Series -kilpailuissa ympäri Suomen. Karsintakilpailuiden valinnassa on alueellinen kattavuus olikin yksi tärkeistä kriteereistä.

Hakemuksia tuli kiitettävän paljon ja valinta oli herkullisen hankala. Lopulta järjestäjiksi valikoituvat nämä kuusi paikkakuntaa, rataa ja seuraa:

22.-23.5. Tuusula, Ford DGP, Frisbeegolfclub Hyrylä Ry
22.-23.5. Joensuu, Lykynlampi, Joen Liitokiekko
12.-13.6. Multia, Multian frisbeegolfrata, Multi Ace DG / Multian Jyske ry
12.-13.6. Hämeenlinna, Viisari, Hämeenlinnan Discaajat
19.-20.6. Mynämäki, Mynämäki Discgolf park, Wirmo Disc Golf
17.-18.7. Rovaniemi, Toramo, Rovaniemen Rolffarit

Kilpailuiden ilmoittautuminen tapahtuu Disc Golf Metrix -järjestelmässä. Metrixin lisäksi tiedotamme muun muassa ilmoittautumisaikatauluista myös liiton kanavissa (liiton nettisivut ja Facebook-sivu sekä kilpailuille luotavat Facebook-tapahtumat).

Lisätietoja kilpailukonseptista ja paikkajaosta löytyy Amateur Series -sivulta.

Kuva: Markus Hopponen / SFL

Lisätietoja kilpailukonseptista ja paikkajaosta löytyy Amateur Series -sivulta.