Liiton syyskokouksen päätöksiä

SFL:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin sunnuntaina 18.10.2020 Liitopäivien yhteydessä Partaharjulla.

Laura Heikkilä liiton puheenjohtajaksi — hallitukseen Kaakinen, Parviainen ja Rikman

Liiton syyskokouksessa valittiin liiton hallituksen puheenjohtaja ja hallituksen jäseniä kaksivuotiskaudelle 2021-2022. Liiton puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Laura Heikkilä Mäntsälästä. Heikkilä on toiminut liiton hallituksen jäsenenä kaudesta 2019 saakka. Vuonna 2020 Heikkilä on ollut liiton varapuheenjohtaja.

”Lähden pestiin suurella innolla. Odotan erityisesti yhteistyötä seurojen ja muiden tahojen kanssa, jotta kasvaneet harrastajamäärät saadaan muutettua näkyviksi jäseniksi”, Heikkilä kommentoi.

Uusiksi hallituksen jäseniksi samalle kaksivuotiskaudelle valittiin Mikko Kaakinen, Johanna Parviainen ja Tuomo Rikman.

Liiton puheenjohtajaksi kaksivuotiskaudelle 2021-2022 valittu Laura Heikkilä sekä vuodesta 2017 puheenjohtajana toiminut Ari Penttala.

Muita syyskokouksen päätöksiä

Lisäksi syyskokouksessa vahvistettiin jäsen- ja lisenssimaksut sekä liiton toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021. Vuonna 2021 toiminnan painopisteitä ovat muun muassa juniori- ja koulutustoiminnan sekä vastuullisuustyön kehittäminen.  Lisäksi yhdenvertaisuus- ja tasa-arvosuunnitelmaa 2020-2021 päivitettiin syyskuussa julkaistun Häirintä suomalaisessa kilpaurheilussa -tutkimuksen pohjalta.

• Kokouksen pöytäkirja
  • Jäsenmaksut 2021: 4 € + transaktio 1,5 € (aikuinen) ja 3 € + transaktio 1,5 € (juniori
)
  • Lisenssimaksut 2021: 62 € + transaktio 1,5 € (aikuinen) ja 32 € + transaktio 1,5 € (juniori
)

Liiton kilpailulisenssi 2021 on myynnissä Suomisportissa maanantaista 2.11.2020 alkaen. Vakuutusmyynti käynnistyy myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Tarkemmat ohjeistukset vuoden 2021 jäsenyys- ja lisenssiasioihin päivitetään SFL:n nettisivuille lokakuun aikana.