Amateur Series -SM-karsintakilpailut 2020 vahvistettu

Suomen frisbeegolfliitto ry:n (SFL) Amateur Series -kisat on suunnattu amatöörien kärkitason- ja junioripelaajille. Kussakin Amateur Series -kilpailussa on jaossa paikkoja amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin.

Touko-heinäkuun aikana järjestettävissä Amateur Series -kilpailuissa on jaossa paikkoja amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin. Muut paikat amatöörien ja junioreiden SM-kilpailuihin jaetaan villi kortti -käytännöllä.

Vuonna 2020 järjestetään yhteensä kuusi Amateur Series -kilpailua. Karsintakilpailuiden valinnassa on huomioitu kilpailuiden alueellinen kattavuus. Amateur Series -kilpailut, päivämäärät ja järjestäjät vuonna 2020 ovat:

• 16.-17.5. Utra, Joensuu (Joen Liitokiekko)
  • 6.-7.6. Kettulanvuori, Petäjävesi (Frisbeegolf Petäjävesi)
  • 13-14.6. Äijänpelto, Espoo (Puskasoturit)
  • 13.-14.6. Laajalahti, Kokkola (West Coast Disc Golfers Kokkola)
  • 4-5.7. Viisari, Hämeenlinna (Hämeenlinnan Discaajat)
  • 11.-12.7. Illinsaari, Ii (Hardcore Discgolf)

Kuva: SFL / Marika Salmi

Kilpailuiden ilmoittautuminen tapahtuu Disc Golf Metrix -järjestelmässä. Metrixin lisäksi tiedotamme muun muassa ilmoittautumisaikatauluista myös liiton kanavissa (liiton nettisivut ja Facebook-sivu sekä kilpailuille luotavat Facebook-tapahtumat).

Lisätietoja kilpailukonseptista ja paikkajaosta löytyy Amateur Series -sivulta.