SFL:n varustekassit, syyskauden haku 16.-28.7.2019

SFL:n jäsenseuroilla on jälleen mahdollisuus hakea käyttöönsä maksutonta varustekassia. Seura voi hakea varustekassia itselleen esimerkiksi junioritoimintaan liittyvän projektin toteutusta varten.

Varustekassi on liiton toimintamuoto, jonka tarkoituksena on tukea jäsenseurojen toimintaa liiton vision painopistealueiden mukaisesti. Seura voi hakea puuhakassia SFL:ltä, kun sillä on suunnitelma toiminnasta esimerkiksi matalan kynnyksen junioritoiminnan, koululaisdemojen, vastaanottokeskusyhteistyön, senioriliikunnan tai erityisliikunnan saralla.

Kassi ei kustanna jäsenseuroille mitään. Kassit myönnetään harkinnanvaraisesti ja päätökset niistä tekee liiton hallitus. Kassien avulla pyritään ennen kaikkea tukemaan liiton vision mukaista toimintaa. Varustekassit on tarkoitettu seuran jatkuvan toiminnan ja useampien projektien toteutukseen, eikä esimerkiksi yksittäisessä tapahtumassa eteenpäin jaettavaksi.

Varustekassien kokoamisesta ja toimituksesta vastaa Powergrip. Kokonaisuuteen sisältyy:

• Kassi SFL:n logolla
  • 30 aloittelijaystävällistä Latituden kiekkoa SFL:n logolla
  • 30 markkeria SFL:n logolla
  • 20 kartiota
  • Pilli
  • 2 frisbeegolfopasta

Ja näin se sitten toimii:

1. Täytä varustekassin hakulomake.
  2. SFL:n hallitus käsittelee hakemuksenne. Toiminnanjohtaja tiedottaa hakijaa hakupäätöksestä haun päättymisen jälkeen.
  3. Tilaus toimitetaan eteenpäin.
  4. Powergrip lähettää sovitun kassin seuralle.
  5. Suunnitellun toiminnan jälkeen SFL pyytää toiminnasta lyhyen raportin.

Varustekassien syksyn hakuaika on käynnissä 16.-28.7.2019. Huomioithan lyhyen hakuajan – vain hakuajan puitteissa saadut hakemukset käsitellään.

Lisätietoja:

Anniina Ihamäki