Ajankohtaisia ilmoittautumisaikatauluja

Prodigy Disc Pro Tour

Frisbeegolfin kotimaisella kärkikiertueella Prodigy Disc Pro Tourilla pelataan vuonna 2019 yhteensä neljä eri osakilpailua.

• Kiertueen avausosakilpailuun (11.-12.5. Helsinki, Tali) ilmoittautuminen käynnistyi 8.4. Kilpailu Metrixissä.
  • Toisen osakilpailun (25.-26.5. Tampere, Tampereen frisbeegolfkeskus) ilmoittautuminen käynnistyy puolestaan 22.4.. Kilpailu Metrixissä.

Frisbeegolfin SM-kilpailut

Frisbeegolfin SM-kilpailuissa Keuruulla 25.-28.7.2019 ratkotaan avoimen luokan ja naisten avoimen luokan Suomen mestaruudet. Ensimmäisessä ilmoittautumisvaiheessa kilpailuun voivat ilmoittautua vain viime vuoden SM-kilpailuista itselleen osallistumisoikeuden lunastaneet pelaajat. Ensimmäinen ilmoittautumisvaihe käynnistyi tiistaina 9.4.

Mastereiden SM-kilpailut

Vihdissä 4.-7.7. pelattavien Mastereiden SM-kilpailuiden ensimmäinen ilmoittautumisvaihe käynnistyi maanantaina 8.4. Ensimmäisessä ilmoittautumisvaiheessa voivat ilmoittautua vain edellisvuoden SM-kilpailuista henkilökohtaisen osallistumisoikeuden itselleen lunastaneet pelaajat.

Parifrisbeegolfin SM-kilpailut

Parifrisbeegolfin SM-kilpailuiden (18.-19.5. Valkeakoski) ilmoittautumisaika päättyy 14.4.

Sekaparifrisbeegolfin SM-kilpailut

Sekaparifrisbeegolfin SM-kilpailuiden (15.-16.6. Oulu) ilmoittautumisikkuna avautuu puolestaan 14.4.

Amateur Series

Viisi touko-heinäkuussa eri puolilla Suomea järjestettävää Amateur Series -kilpailua toimivat SM-karsintakilpailuina junioreiden (3.-4.8. Riihimäki) ja amatöörien (9.-11.8. Sipoo) SM-kilpailuihin.

• Kisakeskuksessa Raaseporissa 1.-2.6. järjestettävän Amateur Series -kilpailun ensimmäinen ilmoittautumisvaihe käynnistyi 10.4. Kilpailu Metrixissä.
  • Oulussa Hiirosen radalla 8.-9.6. järjestettävän Amateur Series -kilpailun ensimmäinen ilmoittautumisvaihe alkaa puolestaan 29.4. Kilpailu Metrixissä.
  • Myös Orimattilassa 6.-7.7. kisattavan Amateur Series -kisan ilmoittautumisaikataulu on julkaistu. Ensimmäinen vaihe käynnistyy 1.5. Kilpailu Metrixissä.

Kilpailukalenteri 2019

Linkit pro-tourin, SM-kilpailuiden ja Amateur Series -kilpailuiden Metrix-sivuille on koottu Kilpailukalenteri-sivulle. Kyseisen sivun löydät myös liiton nettisivujen ylävalikon, kohdan ”Kilpailutoiminta” kautta.

Kaikki liiton alaiset kilpailut löytyvät Metrixistä puolestaan täältä. Liiton sivujen kautta pääset samaan Metrixin listaukseen ylävalikosta kohdan ”Kilpailutoiminta” alta (”Liiton kilpailut Metrixissä”) tai suoraan nettisivujen etusivulta pyöreästä Disc Golf Metrix-painikkeesta.