Ilmoittautumisia: Prodigy Disc Pro Tour, SM-kilpailut, Amateur Series

Prodigy Disc Pro Tour 2019

Prodigy Disc Pro Tour on frisbeegolfin kotimainen kärkikiertue. Kiertueella pelataan neljä eri osakilpailua. Kiertueen järjestävät yhteistyössä SFL, Prodigy Disc Europe Oy sekä osakilpailujärjestäjät Talin Tallaajat, Tampereen frisbeeseura, BSC Disc Golf Team ja Vuorelan Veikot.

• Ilmoittautuminen kiertueen avausosakilpailuun (11.-12.5. Helsinki, Tali) käynnistyy maanantaina 8.4.2019. Kilpailu Metrixissä.
  • Kotimaisen kärkikiertueen toisen osakilpailun (25.-26.5. Tampere, Tampereen frisbeegolfkeskus) ilmoittautuminen käynnistyy puolestaan muutama viikko myöhemmin, 22.4.2019. Kilpailu Metrixissä.

SM-kilpailut 2019

Frisbeegolfin SM-kilpailuissa Keuruulla 25.-28.7.2019 ratkotaan avoimen luokan ja naisten avoimen luokan Suomen mestaruudet. Ensimmäisessä ilmoittautumisvaiheessa kilpailuun voivat ilmoittautua viime vuoden SM-kilpailuista itselleen osallistumisoikeuden lunastaneet pelaajat. Ensimmäinen ilmoittautumisvaihe käynnistyy tiistaina 9.4.

Vihdissä 4.-7.7. pelattavien Mastereiden SM-kilpailuiden ensimmäinen ilmoittautumisvaihe käynnistyy maanantaina 8.4. Ensimmäisessä ilmoittautumisvaiheessa voivat ilmoittautua edellisvuoden SM-kilpailuista henkilökohtaisen osallistumisoikeuden itselleen lunastaneet pelaajat. Kilpailu Metrixissä.

Parifrisbeegolfin SM-kilpailuiden (18.-19.5. Valkeakoski) ilmoittautumisaika päättyy 14.4. Kilpailu Metrixissä.

Amateur Series 2019

Amateur Series -kilpailut toimivat SM-karsintakilpailuina junioreiden ja amatöörien SM-kilpailuihin. Junioreiden SM-kilpailut järjestetään 3.-4.8. Riihimäellä ja amatöörien SM-kilpailut 9.-11.8. Sipoossa. Amateur Series -kilpailuja järjestetään kesän aikana yhteensä viisi kappaletta.

• Ilmoittautuminen Ähtärin Amateur Series -kilpailuun on auki ja käynnissä vielä 8.4. saakka. Kilpailu Metrixissä.
  • Kesän toisen Amateur Series -kilpailun (Kisakeskus, Raasepori) ilmoittautumisen ensimmäinen vaihe käynnistyy puolestaan 10.4. Kilpailu Metrixissä.

Kilpailukalenteri 2019

Linkit pro-tourin, SM-kilpailuiden ja Amateur Series -kilpailuiden Metrix-sivuille on koottu Kilpailukalenteri-sivulle. Kyseisen sivun löydät myös liiton nettisivujen ylävalikon, kohdan ”Kilpailutoiminta” kautta.

Kaikki liiton alaiset kilpailut löytyvät Metrixistä puolestaan täältä. Liiton sivujen kautta pääset samaan Metrixin listaukseen ylävalikosta kohdan ”Kilpailutoiminta” alta (”Liiton kilpailut Metrixissä”) tai suoraan nettisivujen etusivulta pyöreästä Disc Golf Metrix-painikkeesta.