Amateur Series -SM-karsintakisat haettavissa

Amateur Series -kisojen haku on nyt avattu liiton kilpailunhakulomakkeelle. Amateur Series -kilpailut on suunnattu amatöörien kärkitason- ja junioripelaajille.

Amateur Series -kisat myönnetään kaikille kriteerit täyttäville hakijoille, mutta SM-karsintakisoiksi valikoidaan soveltuvimmat kisat (enintään kuusi). SM-karsintakilpailuissa jaetaan osallistumisoikeuksia junioreiden SM-kilpailuihin sekä amatöörien SM-kilpailuihin. SM-karsintakilpailut tulee järjestää elokuun alkuun mennessä, ja niiden myöntämisessä huomioidaan alueellinen kattavuus. Muita Am Series -kisoja voidaan pelata myöhälle syksyyn saakka.

Kuva Muhoksen Amateur Series -SM-karsinnasta kesällä 2018. Kuva: SFL / Jenni Tuomiranta

Amateur Series -kilpailuiden haku on käynnissä 7.1.-3.2.2019. Valinnat SM-karsintakisoiksi suorittaa SFL:n hallitus.

Ohjeessa Amateur Series -kilpailuiden järjestämiseen on määritelty muun muassa Am Series -kilpailuissa järjestettävät luokat ja luokkakiintiöt sekä SM-osallistumisoikeuksien jakamisperusteet.

Haku auki 3.2.2019 saakka

Haku on käynnissä SFL:n kilpailunhakemuslomakkeella. Valitse lomakkeella haettavaksi kilpailuksi ”Amateur Series”. SFL:n hallitus käsittelee hakemukset hakuajan päätyttyä.

Sopivia ajankohtia SM-karsintakilpailuina toimiville Amateur Series -kilpailuille voi tarkastella SFL:n kilpailusuunnittelukalenterista. Sopivat ajankohdat SM-karsinnoille löytyvät sarakkeesta ”Am Series” vihreällä värillä. Kilpailusuunnittelukalenterin uusimman version löydät aina tältä sivulta.

Kilpailunhakemuslomake 2019