Haku junioritoimikuntaan käynnissä 31.8.2018 saakka

Suomen frisbeegolfliitto perusti junioritoimikunnan alkuvuoden 2017 aikana. Toimikunnan tehtävänä on johdattaa jäsenseurojen toimintaa liiton vision 2022 suuntaan sekä edistää frisbeegolfin junioritoimintaa jäsenseuroissa.

Junioritoimikunta kehittää ensisijaisesti konkreettisia toimia, tapoja sekä ohjeistuksia, joita seurat voivat toteuttaa paikallisesti edistääkseen omaa junioritoimintaansa sekä kasvattaa frisbeegolfin junioriharrastajien määrää niin paikallisesti kuin kansallisestikin.

Jaostoon haetaan jäseniä toistaiseksi:

• jaostoon etsitään aktiivisia kehittäjiä ja toimijoita 1-2 vuoden toimintakaudelle
  • jaosto päivittää toimintasuunnitelman, suunnittelee ja koordinoi toimintaa sekä tarjoaa työkaluja seuroille
  • myös nykyisten jäsenten haettava paikkaa

Hakuaikaa on perjantaihin 31.8.2018 asti. Liiton hallitus nimeää jaoston jäsenet pian hakuajan päätyttyä.

Hakulomake!