Päivitettyjen sääntö- ja kilpailuopas -vihkojen tilaus

Päivitettyjä, suomenkielisiä sääntökirja- ja kilpailuopas -kääntövihkoja on tilattu ja painatettu jäsenistöllemme jaettavaksi. Tällä hetkellä koko kuorma oppaita sijaitsee Jyväskylässä. Oppaiden postitukset jäsenseuroille aloitetaan viikolla 20.

Oppaiden tilaus:

Frisbeegolfliiton jäsenseurat voivat tilata oppaita jäsenilleen jaettavaksi. Oppaat ovat jäsenseuroille ja niiden jäsenille ilmaisia. Oppaat postitetaan niitä tilaaville seuroille seuran jäsenmäärän perusteella.

Seuran yhteyshenkilö voi tilata oppaita seuralle sähköpostitse liiton toiminnanjohtajalta. Tilauksen yhteydessä tulee ilmoittaa oppaiden toimitusosoite sekä Postin saapumisilmoitusta varten puhelinnumero (tekstiviesti-ilmoitus paketin saapumisesta). Pienemmät tilaukset toimitamme kirjeitse.

Painetut vihkot ovat A6-kokoisia. Samassa vihkossa on mukana sekä sääntö- että kilpailuopasosiot. Materiaali löytyy myös sähköisessä muodossa liiton nettisivuilta.

Lisätietoja ja tilaukset:

Anniina Ihamäki