Pro-tour 2017

SFL-logo-uusi

Pro-tour 2017 osakilpailujärjestäjät valittu

Vuoden 2017 SFL: n kotimainen kärkikiertue, pro-tour, kilpaillaan seuraavasti:

6.-7.5. Jyväskylä

1.-2.7. Tammisaari

12.-13.8. Pori

16.-17.9. Siilinjärvi

Hakemuksia pro-tourin osakilpailujärjestäjiksi saapui yhteensä seitsemän. Kiitos kaikille hakijoille.

Protourlogo

SFL ry hakee vuoden 2017 Pro-tourille kiertueen pääyhteistyökumppania.

Pro-tour on valtakunnallinen kärkikiertueemme, jossa kilpaillaan perinteisesti osakilpailupalkintojen ohella kiertueen kokonaispalkinnoista.

2017 pro-touria käytetään myös yhtenä kriteerinä vuoden 2018 EM-joukkueen valinnoissa.

Kiertueen kehittäminen jatkuu ja muun muassa  yhteistyökumppanien näkyvyyteen panostetaan entistä enemmän, erityisesti keskistetyn viestinnän ja uusien verkkosivujen avulla.

Kiertueen pääyhteistyökumppanille on luvassa

• Nimikkokiertue: nimeä käytetään kaikessa kiertueen viestinnässä SFL:n ja osakilpailun järjestävän jäsenseuran toimesta
  • Ensisijainen näkyvyys kaikessa kiertueen viestinnässä: Vähintään 10 SFL kotisivujen pääuutista ja tiedotetta valtakunnallisiin mediataloihin
  • Mainospaikkoja: toimittamansa mainosmateriaali esille jokaisen osakilpailupaikkakunnan kilpailualueella, osakilpailujärjestäjän toimesta
  • Oma esittelypiste: standi jokaisen osakilpailupaikkakunnan kilpailualueella, mahdolliset myyntioikeudet neuvotellaan erikseen
  • Verkkomainokset: mainosbannerit näkyville paikoille 15.4.2017 mennessä toteutettaville kiertueen verkkosivuille, Suomen frisbeegolfliiton Kisakoneeseen, sosiaalisen median tapahtumasivuille
  • Muut erikseen sopimuksella rajattavat kokonaisuudet

Tarjoukset tulee lähettää sähköpostilla toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi viimeistään 08.02.2017.

Tarjouksen odotetaan koostuvan seuraavista osista

• Suora rahallinen tuki, käytettäväksi SFL:n harkinnan mukaisesti kokonaan tai osin kiertueen kehittämiseen tai palkintoihin.
  • Mahdolliset muut tukimuodot, kuten tuotepalkinnot, etuudet vai vastaavat
  • Mahdolliset toiveet tai vaatimukset kiertueen myyntipaikkojen ja -oikeuksien osalta
  • Muut mahdolliset toiveet tai vaatimukset

Tarjoukset käsitellään ja neuvottelut saatetaan loppuun luottamuksellisesti.

Tarjousten sisältöä ei julkaista. Sopimuksen kokonaisarvo (nimellisarvo) voidaan julkaista molempien osapuolten suostumuksella.

Lisätietoja antaa

Mikko Kaakinen