Parigolfin SM 2016

Suomen parhaimmisto mittelee parifrisbeegolfin Suomen mestaruuksista Hyvinkäällä 3.9. – 4.9.2016 käytävässä kaksipäiväisessä kilpailussa.

Kilpailuluokat: MPO (Avoin), MPM (Avoin 40v+), FPO (Naiset avoin), MJ1 (Jun-18), MJ2 (Jun-15).

SFL uusi logo

Lauantai erotteli jyviä, sunnuntaina sinetöidään mestarit

Ensimmäisen kilpailupäivän jälkeen avoimen luokan kärjessä on nummelalainen kaksikko Janne Hirsimäki & Teemu Nissinen, joka nykäisi peräti kahdeksan heiton etumatkan lauantain kierroksilla.

Janne Hirsimäki. Kuva: Eino Ansio

Teemu Nissinen. Kuva: Eino Ansio

Naisten luokassa ykköspaikkaa pitävät hallussaan Eveliina Salonen ja Niina Turtiainen. Ellinoora Heikkilä ja Anna Elo vaanivat ainoina uhkaajina neljän heiton etäisyydellä.

Juniorit-18 -luokan Antti Kotilainen ja Tuomas Autio ovat nykäisseet kuuden heiton karkumatkan viimeiselle kierrokselle. Mikael Räsänen ja Eetu Jansson puolestaan lähtävät finaalikierrokselle peräti 10 heiton etumatkan turvin juniorit-15 -luokassa.

Masters-luokassa (40+) Ville Piippo ja Jani Vuori aloittavat sunnuntain kärkipaikalta viiden heiton marginaalilla Matti Penttilään ja Sami Väisäseen.

Sunnuntai kamppaillaan Alternate shot -pelimuodossa

Kilpailussa pelattiin lauantaina 3.9. kierros Sahanmäen radalla Tough shot -pelimuodolla ja kierros Nummenmäen radalla Best shot -pelimuodolla. Mestaruudet sinetöidään sunnuntaina 4.9.2016 Nummenmäen radalla Alternate shot -pelimuodolla, jossa kilpailijat vuorottelevat heittojärjestyksessä.

Kilpailu tuloksineen Suomen frisbeegolfliiton kisakoneessa: https://kisakone.frisbeegolfliitto.fi/kilpailu/455