SFL tarjoaa mainostilaa sivullaan

SFL tarjoaa mainospaikkoja bannerimuodossa frisbeegolfliitto.fi -sivulla.

.
Bannerimainos

SFL:n kotisivuilla kävi viimeisen kahdentoista kuukauden aikana 70 400 käyttäjää (kasvua 15,4% / vrt 2014) ja käyntien määrä oli 173 000 (kasvua 5,5%). Odotamme seuraavan sopimuskauden aikana noin 20% kasvua aktiivisen tiedotuksen ja ennakoidun harrastajamäärän kasvun myötä.

Mainosbannerin koko on 290*145 pikseliä ja paikan ostaja määrittelee linkin jonne banneri ohjautuu. Mainos tulee toimittaa mainostajan omalta palvelimelta upotettavana mainoksena JPG tai PNG -muodossa. Maksimikoko on 80 kt.

Banneripaikka etusivulta myydään aikavälille 15.2.2016 – 15.2.2017. Mainostaja voi muokata mainoksen sisältöä ostetun kauden aikana. Mainosbannerin hinta on alkaen 40 euroa kuukaudessa (alv 0%).

Tarjoushinta määrittelee bannerin sijainnin kotisivuilla. Korkeimman tarjouksen jättänyt saa ylimmän paikan, toiseksi korkeimman sitä seuraavan paikan ja niin edelleen.

Mainosbannerin sisällön on oltava sivun muuta sisältöä häiritsemätöntä sekä urheiluhengen ja hyvien tapojen sekä Suomen lakien mukaista. SFL pidättää oikeuden hylätä toimitettu mainos.

Sitovat tarjoukset pyydetään lähettämään sähköpostitse toiminnanjohtajalle viimeistään 05.02.2016:

toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi

Tarjotun hinnan lisäksi pyydämme lyhyen selvityksen siitä mitä mainospaikka tulee sisältämään.